Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 29 czerwca 2013

Zainspirowana

Zaczęłam kolejną Inspirę. To co pokazywałam ostatnio sprułam, bo coś mi nie pasowało: liczba oczek, a potem wygląd oczek. Zaczęłam od nowa, na mniejszych drutach. I zmałpowałam Inspirę Ani. Jest dokładnie taka jakiej szukałam, więc dłubię jedną dla siebie.

Zaczęłam ściągaczem 2/2 jasną włóczką, po 13rz dodałam kolorową.

A na koniec Traktor z profilu. Dawno do mnie nie przychodził się przytulać. Teraz jest dużym kotem i nie będzie jak dzieciak na kolanach siedzieć i się łasić. A dziś sam z siebie przyszedł poprzytulać się.


5 komentarzy:

  1. Inspira wygląda ślicznie, jak dla mnie te włochate włóczki to strzał w dziesiątkę :)
    Traktor uroczy jak zawsze :)
    Mój Borys też z tych rzadko przytulających się ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktora jako kociątko z kolan nie złaził, a teraz mu się odmieniło, dlatego jestem podwójnie smutna z tego powodu.

      Usuń
    2. W zupełności rozumiem, mój od początku był niezależny i mało przytulaśny, powodu upatruję się w tym, że dużo dłużej niż to zwykle bywa był przy matce...

      Usuń
  2. W takim razie mój ośmioletni Ryszard wciąż jest dzieckiem - co najmniej dwa razy dziennie przychodzi do mnie, włazi na kolana, przytula się na siłę, nie ma znaczenia, czy coś akurat robię, czy mam w rękach kubek z herbatą, kot musi natychmiast się poprzytulać! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda baaardzo obiecująco, i włochate włoczki rzeczywiście wyglądaja świetnie, ale czemu potem te kłaczki no nosa włażą!!!
    Piękny profil!

    OdpowiedzUsuń