Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 6 lipca 2013

Inspira no3

Skończyłam moją Inspirę inspirowaną Inspirami Ani (klik i klik)

Wzór: Inspira
Włóczka: Alize Angora Special i Alize Angora Special Batik
Druty: 4,5mm do nabrania oczek, 3,25 reszta.

Nabrałam 204o (jak na wersję Steampunk), kilkanaście rz przerobiłam ściągaczem 3/3o białą włóczą, potem 2 rz prawe oczka, a potem to już jak we wzorze, a zakończyłam też białym ściągaczem.

Nie mogłam się zdecydować czy zrobić większą, żeby na płaszcz jesienią móc zarzucić, czy mniejszą na koszulę. Wyszła mniejsza ;) Zastanowię się jeszcze nad jedną w większym rozmiarze.

Na początku bardzo byłam niezadowolona z kolorów (odcienie szarego, fioletowego, różowego, brązowego, te ciemne to nie czarne a ciemnoszare). W motku wyglądały dużo lepiej. A najlepiej wyglądały na zdjęciu w sklepie. Na szczęście w gotowym kominie nie jest źle. Tak więc ta Inspira zostanie raczej u mnie, choć była groźba oddania. Teraz tylko nie wiem co zrobię z resztą motka pstrokatej włóczki...

Zaczęłam dziś lniany sweterek. W zamyśle lekki, zwiewny, do omotania się. Taki ogoniasty.

36 komentarzy:

  1. podoba mi się bardzo chyba nie miałabym cierpliwości do wrabianych wzorów pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tam myślałam, dopóki nie spróbowałam.

      Usuń
  2. Śliczniutki:)Pozdrowionka:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Angora w taki upał, podziwiam! ^^*~~ Inspira super, w sam raz do założenia na bluzkę koszulową. Biała włóczka nadaje jej wyjściowego wyglądu. Widzę, że była kocia inspekcja jakości! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspekcja jest zawsze ;) Oprócz delikatnego sprawdzania łapką, wyłożył się na kominie i nie myślał wstawać.
      Na szczęście balkon mamy cały czas w cieniu, i nie było tak tragicznie jeśli chodzi o temperaturę. W kopytka było mi zdecydowanie bardziej gorąco niż w górę. No i sesja była w tempie ekspresowym robiona ;)

      Usuń
  4. Śliczności ! A najważniejsze, że ślicznie w nim wyglądasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna! Pasuje na Ciebie jak ulał! Chetnie zobaczę w większym wydaniu:D Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wyszła Ci ta Inspira . Ale przede wszystkim muszę uczynić Tobie komplement, gdyż pierwszą rzeczą, jaka skradła moją uwagę były Twoje błękitne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie jest śliczna i kolory też są fajne chociaż całkiem nie w moim stylu. Lniany ogoniasty ? Zapowiada się ciekawie, ją powoli dostrzegam koniec mojego ogoniastego bo chociaż sweterki ślicznie się prezentują to jednak pochłaniają trochę czasu i pracy szczególnie gdy są dziergane z cienizny w stylu 'lace'. A właściwie jaki jest polski odpowiednik? Włóczka koronkowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to ma jakiś odpowiednik po polsku, trzeba by było się zapytać starszych dziewiarek.
      Len to też cienizna, mniej więcej jak lace

      Usuń
  8. Inspira się przepięknie prezentuje, aż się chce złapać za druty, choć jak się znam takie luźniejsze kominy nie dla mnie, ja się muszę szczelnie poobwijać ;)
    Amator Twoich udziergów uroczy jak zawsze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić w wersji ciaśniejszej. Ja planuję zimą pod spód zakładać szalik, a to jako dodatkowy ogrzewacz zmarźlaka.

      Usuń
  9. prześliczny! lekki i daje fajne możliwości do ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A myślałam, że inspira tylko na ciemnym tle fajnie wygląda, a tu proszę, sama się obroniła już na zdjęciu i świetnie wygląda też na białym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspira baaaardzo udana! A ogoniaste stały się moje ulubione, ostatnio nawet chciałam kupić sobie mały kardiganik na guziczki, taki klasyk, przymierzyłam i stwierdziłam ...., że nie bo jest mało ogoniasty :) to uzależnia ;) ale z lnu jeszcze nie mam, to jest myśl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Małe, kobiece kardiganiki też sa przydatne ;) Takie właśnie w mojej szafie raczej goszczą, dlatego Ogoniastego dziergam z pewną dozą nieśmiałości.

      Usuń
  12. Inspira wyszła fantastycznie:))) Kontrola jakości musi się zawsze odbyć na zakończenie pracy. Ogoniastego popelniłam i popełniam kolejny. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Widziałam Twojego Ogoniastego, jest super, w takim energetycznym kolorze. Ja raczej coś krótszego wolę, bo konus ze mnie ;)

      Usuń
  13. Z tymi wielobarwnymi włóczkami tak to już chyba jest, że czasem nie spełniają oczekiwań kolorystycznych w robótce, chociaż motek był cały śliczny. Twoje Inspiry zainspirowały mnie do przejrzenia zasobów :) (to zawsze miła i kojąca czynność...)
    A przy okazji - ślicznie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego właśnie powodu nie kupuję wielobarwnych motków. Ale na Inspirę pasował jak ulał. Dobrze, że rozczarowanie kolorystyczne mi przeszło ;)
      Przeglądanie zapasów zawsze dobrze robi dla psychiki ;)

      Usuń
  14. Inspira wyszła cudna! Kolory są bardzo ładne :) A ogoniasty przyda się napewno - warto go zrobić :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspira fajna. W ogóle lubię takie zestawienia kolorystyczne. Na ogoniasty sweter czekam. Sama się zastanawiam nad takim od jakiegoś czasu, ale mój ma być grzejący - jesienny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienny Ogoniasty też planuję ;)

      Usuń
  16. Kasiu, bardzo ladna Inspira, fajnie ulozone kolory od najjasniejszego.
    Lniany ogoniasty- swietny pomysl, z checia zobacze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory ułożyły się nieoczekiwanie dobrze. Jak lustrzane odbicie: jasny szary, ciemnofioletowy, ciemnoszary, różowy, brązowy i w odwrotnej kolejności.
      Ogoniasty chciałabym skończyć przed urlopem.

      Usuń
  17. Pięknie dobrane kolory! :) biały i fiolet - świetne połączenie. taki subtelny kontrast.

    pozdr,
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci będzie w ogoniastym, jak zresztą we wszystkim co dziergasz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ładnie wyszedł ! Pozdrawiam ! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie inspirująca ta inspira. Bardzo ładnie, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna inspira :) Już mi prawie przeszła chęć na dzierganie jej,a tu masz babo placek - wyskakuje Kasia z takim cudem! Krótsza fryzurka też bardzo fajna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczny. Mój nadal jest w planach:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny to mało powiedziane. Mój nadal w planach Pozdrawiam Ola:)
    http://mimusia1.blox.pl

    OdpowiedzUsuń