Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 10 sierpnia 2013

Pozdrowienia z Holandii

Dzisiejszy post sponsorowany przez wifi w jednej z knajpek w Amsterdamie.

Będzie kosmpolitycznie. Post pisany w Amsterdamie, zdjęcia z Hagi, włóczka wileńska.

Lniany ogoniasty aka Wileński.

Wzór: Ogoniasty inspirowany Kath i Alejandrą
Włóczka: Len z Litwy
Druty: 3,25mm
Waga: coś ok 300g

W następnym poście zdjęcia moich łupów oraz sklepów robótkowych.








33 komentarze:

  1. Piękny swetwerek wydziergałaś:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten ogoniasty no i Ty wnim wyglądasz szałowo.
    Nie mogę się doczekać obejrzenia tych łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek! Piękne zdjęcia i naprawdę wspaniale wyglądasz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz, sweter oszałamiający :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! I śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super sweter ja też taki chcę aaaaa. No i ślicznie wyglądasz w nowej fryzurze!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, nic nie stoi na przeszkodzie. Wydziergaj sobie, a ja Ci pomogę.

      Usuń
  7. Ogromnie mi się podoba taki kosmopolityczny wpis :)))) sweterk super! Ja mam gdzieś schowany Wilenski Len :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrzeb go i machnij taki lekki, luźny sweterek. Mój len po prasowaniu (jeszcze nie prałam) pięknie zacząć błyszczeć, oczka się wyrównały i stał się super miękki.

      Usuń
  8. Włóczka wileńska, ale sobie pojechała na wakacje! *^o^*~~~
    Widać, że wakacje Ci służą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmopolitycznie wszystko super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek:) właśnie tak którymi można się opatulić najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ci dobrze w tym kolorze! bo, że fason pasuje to wiadomo, na Tobie wszystko układa się cudnie!

    Jak Magda, też bym taki chciała ;))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa, zapomniałam, wczoraj było spotkanie u Gosi, a Ciebie nie było i Magdy nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie było, nie było. We wrześniu już będę :)

      Usuń
  13. Ale cudny ogoniasty! Czy ta włóczka to Lnas Midary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie wiem. W sklepie na półce stały cewki z lnem w różnych kolorach, nie było napisane (albo nie widziałam) jaka jest jego nazwa.

      Usuń
  14. Piękny! Wyszedł naprawdę cudownie! Super Ci pasuje! Jestem zachwycona, aż mi się zachciało nowego ogoniastego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co trzeba zrobić ;) chwytaj za druty i do roboty.

      Usuń
  15. Śliczny ogoniasty, pięknie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjecie numer cztery jest przepiekne :-) Wdzianko super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały ogoniasty!!! Len na szpulce nie zapowiadał, że takie cudo z niego powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PERFEKCYJNY!!! i co tu dużo gadać:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja sie przylaczam do komplementow: jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweterek i świetnie Ci ten kolor pasuje! Ja od dawna przymierzam się do ogona, ale jakoś odstrasza mnie ta ilośc prawych i lewych. Ale Tobie naprawdę szybko poszło!
    A w kwestii nabytkow podróżnych, to jestem podwójnie ciekawa- mieszkam w Holandii od dłuższego czasu u znaję ten kraj za włóczkową pustynię (poza jednym sklepem w Amsterdamie) więc mam nadziję, że mnie zaskoczysz.
    Miłego zwiedzania Niderlandów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poszło tak szybko. 4 tyg go dłubałam.

      Usuń
  21. Piękny! Bardzo podoba mi się efekt po spięciu agrafą! I niezwykle ładnie Ci w tym kolorze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) już mężowi powiedziałam, że chcę dostać ładną broszkę, przy najbliższej okazji.

      Usuń
  22. Przepięknie w nim wyglądasz i ładnie Ci bardzo w takiej kolorystyce. A przy okazji - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń