Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 4 sierpnia 2013

Wakacyjnie

Upragniony urlop nastał. Właśnie jesteśmy w drodze do Holandii. Prawie 2 tygodnie spędzimy w miastach Niderlandów. Najpierw Haga a potem Amsterdam. Traktor został z najlepszą nianią jaką mogliśmy sobie wymarzyć, z ciocią, która lubi koty i uwielbia naszego Łobuziaka. Chociaż już za nim tęsknię i smutno mi, że go zostawiliśmy


Wczoraj skończyłam dziergać Oginiastego. Wyszedł super. Sesja już niedługo, w Hadze.

Len jest cudny. Bardzo ładnie wygląda po uprasowaniu. Delikatnie połyskuje, jest bardzo lekki. Gotowy kardigan waży mniej niż 300g. Zapomniałam zważyć, ale po powrocie się poprawie.

Spotkała mnie niespodzianka. Okazało się, że Sonata pomyliła się na moją  korzyść aż o 40g lnu. Przy ważeniu obrała złą wagę cewki. W związku z tym zostało mi ok 140-160g (albo nawet więcej) włóczki. Będę robić TOTO wg rozpiski Izuss. Cały osprzęt zabrałam ze sobą.

Do zobaczenia w Holandii!

Ps. Dzisiejszy post sponsorują smartfony i internet w teflonie.

20 komentarzy:

  1. Udanego urlopu życzę:) Niecierpliwie czekam na fotki ogoniastego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      fotki juz niedługo

      Usuń
  2. Miłej podróży i niezapomnianych wrażeń (pozytywnych oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, odpoczywajcie, zwiedzajcie i wykorzystajcie na maksa ten wolny czas we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. .... i dużo zdjęć poproszę . Może zrobimy spotkanie drutowo-holenerskie z opowieściami i prezentacją ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli taką chęć wyrazicie, to jak najbardziej :)

      Usuń
  5. Co to za urlop bez robótki, prawda? Jestem bardzo ciekawa ogoniastego, bo mi po głowie chodzi już kolejna wersja.

    OdpowiedzUsuń
  6. udanego urlopu Ci życzę :)
    troszeczkę Ci zazdroszczę tych robótek w aucie, ja niestety mam chorobę lokomocyjną i nie udaje mi się nic zrobić....

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałego wypoczynku Wam życzę :-)
    Pozdrawiam serdecnzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wypoczynku:)
    Chyba również wpiszę TOTO na listę na listę włóczkowych must havewów:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieco bałam się dotąd szorstkości lnu, ale tak zachęcająco go opisałaś, że jestem coraz bliższa zakupu :-)
    Udanego urlopu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wypoczynku i owocnego robótkowania podczas jazdy;)

    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. jeeej, ale macie fajnie ;) udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrowienia z Irlandii :) Aga

    OdpowiedzUsuń