Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 22 października 2013

Ale to już było

Po raz kolejny pokazuję Mini Ballerinę, bo dostałam zdjęcia na małej właścicielce.

Oto Zosia w bolerku.


Zdjęcia z dalekiego Londynu. Dzięki uprzejmości rodziców panienki. 

Myślałam, że będzie na 3 miesięcznego brzdąca, a tu na noworodka pasuje o.O

Zosia jest wnuczką pielęgniarki, z która pracuję. Dziergając bolerko nie miałam pomysłu co z nim zrobić. I wtedy mnie olśniło, że córka p. Krysi jest w ciąży i lada dzień urodzi. Bolerko spodobało się i rodzicom i babci małej Zosi. Z czego się cieszę niezmiernie. Nie lubię dziergać, dla samego dziergania. Zdecydowanie bardziej wolę sztukę użytkową ;)

11 komentarzy:

  1. Śliczna modelka a bolerko cudnie się prezentuje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za modelka! Pieknie wyglada w bolerku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosia jest po prostu prześliczna i pięknie jej w bolerku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała słodko w nim wygląda ;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. do schrupania ta laleczka :o) sliczne bolerko, Kasiu tylko patrzec az swoje malenstwo bedziesz tak szykownie ubierac w swoje dziergotki, jeszcze wieksza przyjemnosc, pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  6. praca użytkowa stanowczo i mi bardziej odpowiada :) słodziak - to bolerko

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama słodziutkość :-))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna Zosia, śliczne bolerko, ślicznie wyglądają razem!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja cię ale odlot , kapitalne to bolerko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń