Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 2 października 2013

Formy dziecięce

Chrześniaczce męża zrobiłam berecik z resztek bawełny. Berecik bazowany na Castiel. Ściągacz białą włóczką, bo różowej było za mało. A że jednak trochę zostało różowej, to zrobiłam kwiatuszek szydełkowy. Nie udało by się to, gdyby nie Truś, która mnie instruowała zdalnie, przez internet, i podesłała nawet kilka wzorów.

Wzór: Castiel, i Crochet Flower
Włóczka: Camilla Madame Tricote i Alize Bahar
Druty: 3,5mm,  4mm
Szydełko: bliżej nie określonego rozmiaru, takie żeby dobrze było robić.


Zdjęcia W. Zalewski (tato małej modelki)

Moja najmłodsza siostra pojechała do Monachium, do ukochanego. Siostra jej chłopaka urodziła córeczkę niedawno. Machnęłam w tempie ekspresowym bolerko Mini Ballerina, z resztek bordowej Scarlet.

Wzór: Mini Ballerina
Druty: 3,25mm
Włóczka: Scarlet, 35g
Modyfikacje:
- mniejsze druty
- nabrałam na 2gi rozmiar, licząc, że osiągnę 6miesięcy (chyba się udało)

Zdjęcia na razie na płasko, ale mają być dostarczone, jak mała właścicielka dorośnie.




Jak widać, utylizuję resztki intensywnie. Sprawia mi to ogromną przyjemność. Nie cierpię jak zostają piździółki 20-30 gramowy, najczęściej w zestawieniach kolorowych, które do siebie nie pasują w najmniejszym stopniu. I nie wiadomo, co z tego zrobić. Mini Ballerina jest idealnym wzorem do utylizacji. Niewiele potrzeba, szybko się robi. Planuję jeszcze trochę takich bolerek machnąć, bo mąż ma jeszcze jedną chrześniaczkę, a niedługo w najbliższej rodzinie pojawi się kolejna dziewczynka.

Nie mam nic na usprawiedliwienie mojej prawie miesięcznej nieobecności. Przytłacza mnie jesień, zimno, krótsze dni. Wieczorami siedzę z Traktorem na kolanach i dziergam, rzadko zaglądam na mojego bloga. Na Wasze wchodzę (via telefon), ale częściej czytam niż komentuję, bo komentowanie z telefonu to nie lada wyczyn.

11 komentarzy:

  1. To prawda z tym telefonem, ale dzięki niemu mam jakiś kontakt z blogosfera :-)
    Czapa fajna właśnie z jasnym sciagaczem, a małe bolerka uwielbiam! Nie mogę doczekać się zdjec na modelce...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mam podobnie po przyjściu z pracy. Szaro, buro, nic się nie chce a to dopiero początek jesieni :(
    Co do włóczkowych resztek to z moich powstaje szydełkowana pufa dla psiaka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ekonomicznie! Piękne bolerko a berecik zachwycający.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bolerko i berecik urocze a modelka cudna

    OdpowiedzUsuń
  5. Berecik rewelacja, przepiękny wzór !!! modelka to chyba profesjonalistka;))) Fajny jest ten brzeg w bolerku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujące wykończenie brzegów bolerka! Pierwszy raz takie widzę, a szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tą jesienią to absolutnie Cię rozumiem! Nagle na przestrzeni kilku dni zrobiło się kosmicznie zimno, i wieczory jakoś szybciej przychodzą...
    Trzeba dziergać na pocieszenie z kolorowej włóczki, tak jak Ty! *^o^*~~~

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły Kasiu, też mam takie resztki, na moją małą nie wystarczy, ale chrześniaczka roczna czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małe jest piękne. I szybkie!

    PS. Zapraszam do siebie. Na torcik :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, chcieliśmy Cię zaprosić na trzecie już spotkanie kreatywnych kobiet z Podlasia. Poznajemy się tam nawzajem i wymieniamy doświadczeniami. Dobre towarzystwo i dobra kawa gwarantowana :) Jeżeli masz czas i ochotę wpadnij :)

    Więcej szczegółów na blogu: http://bialystokreatywny.blogspot.com/
    oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/events/625812344136388/

    Pojawiają się tam aktualne informacje o spotkaniu oraz relacje z nich. Będzie nam bardzo miło jeżeli się pojawisz :) Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapeczka cudna
    a jaka wdzięczna modelka
    zapraszam w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń