Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 13 października 2013

Formy małe

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem. Postaram się poprawić i odpowiadać regularnie na komentarze.

Skończyłam (już dawno, ale czekałam długo na zdjęcia) komin/narzutkę dla koleżanki. Koleżanka, to żona przyjaciela mojego męża. Znamy się od jakiegoś czasu, ale dopiero od  roku czy dwóch zacieśniłyśmy relacje. I muszę powiedzieć, że bardzo się z tego powodu cieszę. Zaraziłam E. i koralikami i drutami. Dzięki niej mogłam przewietrzyć moje zapasy. Oddałam  trochę włóczki, do "ćwiczenia". Mam teraz miejsce na nowe :D Z niektórymi włóczkami jeszcze ciężko mi się rozstać, chociaż rozsądek podpowiada, że tak będzie lepiej.
Zdjęcie W.Zalewski

Wzór: Lace Caplet
Druty: 3,5mm
Włóczka: Drops Baby Alpaka Silk, w kolorze 1760
Modyfikacje: 
- mniejsze druty,
- inna włóczka
- nabrałam 230o (oczekiwane 112cm w obwodzie), przerobiłam 4razy wzór, w 5, 6 i 7 powtórzeniu w każdym 10rz spuszczałam oczka, dziergałam do końca włóczki, zamknęłam oczka. Zostało mi jakieś 20-30cm włóczki.

Włóczka Drops Baby Alpaka Silk, jest cudna. Mięciutka, delikatna. Sama przyjemność dziergania. I kolor piękny, taki trudny do zdefiniowania. W zależności od światła ma odcień szarego, fioletu, beżu. Tak mi się spodobał. że sobie również nabyłam takiej włóczki :]


25 komentarzy:

  1. Urocza narzutka! Włóczka to jedna z moich ulubionych, idealna na takie dodatki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd miałam przyjemność obcować z tą włóczką, też jest moją ulubioną.

      Usuń
  2. Ślicznie! Koleżankę pozdrawiam, mam nadzieję, że będzie stałym uczestnikiem naszych spotkań? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pozdrowienia przekażę. Też mam nadzieję , że Emila dołączy do nas na stałe .

      Usuń
  3. Ja też chwalę włóczkę i ocieplacz :) a co sobie planujesz z niej zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz mnie, sweterek z ażurowymi rękawami.

      Usuń
  4. Śliczny prościutki i elegancki
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty, wdzięczny, do odgapienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oryginale jest na grubych drutach, więc piorunem powinno iść.

      Usuń
  6. Pieknie się prezentuje! I tez się zastanawiam co to za kolor :)
    Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest naprawdę piękny! Warto wiedzieć, bo był czas kiedy takiego właśnie szukałam... Bardzo Ci w nim do twarzy! Może sobie też taką zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzutek, z definicji nie noszę. Pod fartuch ciężko to ubrać.

      Usuń
  8. Tą włóczkę łatwo pokochać od pierwszego wejrzenia, a raczej macania :) nie mogę się doczekać Twojego sweterka, który z niej powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni miałam sen, w którym leżałam w wannie pełnej motków jedwabnych. Czysta przyjemność.

      Usuń
  9. To zdecydowanie jedna z moich ulubionych włóczek :) Zaraz po Riosach od Malabrigo i Drops Lace :) Sama również miałam zamiar wydziergać komin z tej włóczki, ale we wrześniu zrobiło się bardzo zimno, więc złapałam za grubsze włóczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj szybko do planów, bo taki komin warto mieć bez względu na pogodę.

      Usuń
  10. Kasiu, wszystkie Twoje dzianinki są piękne ! Nie każdą byłabym w stanie nosić, ale każdą się zachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczności <3 Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :] Kolor jest super. A teraz we wloczkowo.pl jest promocja na alpaki to można coś uszczknąć ;)

      Usuń
  12. W prostocie elegancja. Bardzo ładny otulacz. Zgadzam się z Twoją opinią o włóczce. Dziękuje za opis. Wszystkie Twoje prace zadziwiają mnie pięknem i doskonałością wykonania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam po odbiór wyróżnienia Twojego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komin i piękny kolor :)
    Ile użyłaś motków włóczki?

    OdpowiedzUsuń