Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 29 listopada 2013

Out of Darkness w Operze na Upiorze

W końcu nadszedł ten dzień, kiedy wybrałam się z najmłodszą siostrą do Opery na "Upiora w Operze".  Swój debiut miał szal Out of Darkness.

Niestety panujące egipskie ciemności nie ułatwiają robienie zdjęć. Dzisiaj małżonek robił co mógł. Jedna fotka z opery, zrobiona telefonem (aparat nie zmieścił się do torebki), jest jeszcze gorszej jakości.

Wzór: Out of Darkness
Włóczka: Lace Drops
Druty: 3,75mm, 4mm, 4,5mm
Koraliki: Toho 11 i 8, kolor 923


 Batman (wg męża)

Byłam drugi raz na Upiorze. Miałam szczęście, że za każdym razem inny aktor wcielał się w tytułową postać. Teraz Upiorem był Damian Aleksander. Dużo bardziej podobał mi się w tej roli niż poprzedni aktor. Ma silniejszy głos, mimo że barwa taka sama. Za to główna bohaterka mniej mi się podobała. Za pierwszym razem była to Edyta Krzemień i moim zdaniem pasuje lepiej do tej roli.

42 komentarze:

  1. Kategorycznie nie zgadzam sie na Batmana :) Stanowiecie bardzo subtelnyi kobiecy tandem z Out of Darkness! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Renatko :]

      Usuń
    2. Mój analfabetyzm wtórny się nasila, jak widac po literówkach, przepraszam ;) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
    3. Literówkę zauważyłam dopiero jak powiedziałaś, że zrobiłaś takową ;)

      Usuń
  2. Piękna jesteś i w tym szalu i bez;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Makijaż potrafi zdziałać cuda ;)

      Usuń
  3. Absolutnie wspaniałe! i zdjęcia i Ty i szal!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i szykownie! Świetna fryzura :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka,nikt nie patrzy na chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakaś Ty piękna w wydaniu operowym!!
    śliczna sukienka, chusta świetnie do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się odchamiać poszłam, to i ubrałam się odpowiednio ;)
      Sukienka szyta specjalnie na te okazję, z wełny z ciocinych zapasów, w pięknym gołębim kolorze. Plan był taki, że sukienka będzie tłem do chusty.

      Usuń
  7. Idealnie zgrany duet z sukienką- szykownie, prosto i elegancko. No i fryzura nowa. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fryzura nie nowa- sierpniowa, ale nie było okazji do pokazania wcześniej.

      Usuń
  8. Absolutnie P I Ę K N Y !!! No i pięknie się w nim prezentujesz :)
    Poza tym ślicznie Ci w tych krótszych włoskach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) znudziły mi się długie. Nad krótkimi łatwiej zapanować.

      Usuń
  9. Jaki znowu Batman! Piękny szal :) Idealnie współgra z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mąż nie zna się na dzierganiu, więc skojarzeń szuka w znanym mu zagadnieniu

      Usuń
  10. Piękny szal:)
    Całość zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny szal
    a Ty wyglądasz jak z jakiegoś żurnalu
    Bombowo
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny. a Ty pięknie wyglądasz- świetna fryzura, kreacja:)
    Pozdrawiam, Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) miałam kilka miesięcy na obmyślenie ubioru ;)

      Usuń
  13. nieodmiennie kojarzysz mi sie z Calineczka :)))
    ...drobna i o subtelnej urodzie :)!
    szal super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) moja najmłodsza siostra tak na mnie mówiła, kiedy miałam długie włosy.

      Usuń
  14. Ładnie Ci w krótkich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) aktualnie czuję się lepiej z krótkimi. Długie zaczęły mnie niezmiernie męczyć.

      Usuń
  15. Jaka byłaś cudownie elegancka! Szal idealnie pasuje do tej sukienki (sukienka też super! ^^*~~), piękny kolor i wydaje się taki zwiewny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Szal jest bardzo zwiewny, delikatny i leciutki. A sukienka mojego pomysłu, wykonana przez super krawcową z pięknej wełny z zapasów ciocinych.

      Usuń
  16. Dobrze, że moja córa na serfuje jeszcze po sieci. Uwielbia nietoperze i kazałaby zaraz sobie taką chustę zrobić. Dla niej określenie batman byłoby komplementem. Kolor pięknie podkreśla wzór. Dla mnie to najtrudniejsze przy ażurach, żeby dobrać kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam problem z dobraniem koloru do wzoru, ale tutaj jakoś mi się udało ;) Może to kwestia odpowiedniego tła do szala?

      Usuń
  17. Kasiu, Ty we wszystkim wyglądasz rewelacyjnie, a co dopiero w tak pięknym szalu !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale metamorfoza! Cóż mogę powiedzieć kiedy wszystko już było. Cudownie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale z Ciebie elegantka! Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ elegancko! Pięknie, kobieco i delikatnie. Ach...

    OdpowiedzUsuń
  22. Często zaglądam na twojego bloga i jestem pod wrażeniem twoich umiejętności :) Bardzo, bardzo podoba mi się wykończenie twoich sweterków :) Zapraszam do mnie krzyzykowo.blog.onet.pl , ja jednak muszę jeszcze dużo popracować nad szczegółami :)

    OdpowiedzUsuń