Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 7 grudnia 2013

Barter

Znacie Jolinkę? Te z Was, które koralikują i sutaszują zapewne tak. Jola prowadzi też sklep z koralikami internetowy i stacjonarny w Białymstoku. Serdecznie go polecam. Ale ja nie o reklamie dziś.

W czerwcu, tak mi się wydaje, Jola pokazała na spotkaniu naszyjnik, który zrobiła. Natychmiast zapałałam do niego miłością ogromną. Od razu powstał plan: robię! Zapowiadało się niezłe wyzwanie.
Zdjęcie podwędzone od Joli.

Na moje szczęście Jola zaproponowała handel wymienny. Ona mi naszyjnik, a ja jej sweterek. Takiej oferty nie można było odrzucić. I tak stałam się posiadaczką przepięknego naszyjnika Bargello. Nosi się cudnie, i wzbudza ogólny zachwyt. Czegóż można chcieć więcej?

Joli w zamian dziergam sweterek Chimera z książki Knit ti flatter Amy Herzog. Mam już tył i przody do talii. Na razie niestety przestój, bo trzeba się streścić z prezentami świątecznymi. A z tymi to jestem w ciemnym lesie.

Kasia

11 komentarzy:

  1. Jaki piękny naszyjnik!!! Zazdroszczę!
    Sweter zapowiada się obiecująco. Bardzo ładne warkocze, nie mówiąc o kolorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik niesamowity! Nic dziwnego, że wzbudza zainteresowanie. Kolory świetnie przechodzą jeden w drugi.
    Też bym taki chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo pamiętam ten naszyjnik bardzo dobrze, też ni się ogromnie podobał a sweterek zapowiada się cudnie :)
    Pozdrawiam i o częstrze posty proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry interes zrobiłaś:-))) Ciekawe te warkocze, jeszcze takich nie spotkałam. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik jest cudny! Sweter za to ma bardzo ciekawy wzór warkoczowy, taki nieoczywisty ten warkoczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna wymiana :) Sweter zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D ja też podziwiałam ten naszyjnik - udała Wam się ta wymiana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O naszyjniku pisać nie będę, bo niektórzy wiedzą jak bardzo mi się podoba, a sweterka już Jolince zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek zapowida się się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń