Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 26 marca 2014

KAL. Wywiad i ogłoszenie.

Dziewczyny,

szybkie pytanie: jak Wam idzie reglan? Publikować jutro kolejną część, czy poczekać od soboty?

Mam jeszcze jedno ogłoszenie. Postanowiłam, że z dziewczyn, które ukończą Ogoniasty w terminie wyznaczonym w ostatnim odcinku rozlosuję niespodziankę. Warunkiem uczestnictwa w losowaniu będzie przesłanie zdjęcia gotowego wyrobu. Mam nadzieję, że będzie to miłą mobilizacją do ukończenia projektu.

Pozdrawiam
Kasia

18 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o mnie to możesz poczekać do soboty. Ja jeszcze dłubię bieżącą część.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również w lesie, niestety druty nr 3 nie sprzyjają szybkiemu niczym lot błyskawicy dzierganiu, bardziej to przypomina lot objedzonego trzmiela:) ale idzie do przodu, pomału ale do przodu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak... sobota będzie lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy tak właściwie jest termin? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za jakieś 3 tygodnie.

      Usuń
  5. ja też wolę sobotę. Włóczka mi się skończyła (myślałam, że mam zapas) i musiałam przerwać. A poza tym ciężki czas u nas ostatnio i niezbyt oddana jestem dzierganiu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również przychylam się do soboty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączyłam do Was w terminie, ale idzie baaardzo powoli, dopiero weszłam z plisy na reglan. Nawet nie łudzę się że skończę w terminie, ale pocieszeniem będzie post w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jednak gdybyś mogła to poprosiłabym szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, ja też jestem za już, chociaż dzierganie idzie mi wolno (mimo,że jako wytrawna druciarka dziergam szybko) bo jak wspominałam robię dwa na raz i jeszcze koralikowania mi się zachciało. Jednak każdy mam na innym etapie żeby nudno nie było-raz len raz alpaka z jedwabiem. poślę zdjęcia jak obiecałam to zobaczycie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również wolałabym już bo reglan skończony, przody z tyłem połączony i nie wiem kiedy będą rzędy skrócone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój też już na finiszu! A ja, jako nałogowa dziergaczka mam rozpoczęte kwadrylion robótek, więc jeżeli odcinek kolejny będzie z poślizgiem pewne jest, że nudzić się nie będę:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, mnie do końca reglanu brakuje kilka rzędów, tempo dziergania jest różne, zależnie od okoliczności, każdy termin mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skończyłam reglan, ale dajmy szansę innym uczestniczkom i poczekajmy do soboty. Bawmy się tym wspólnym dzierganiem. Pozdrawiam wszystkie kobitki i te ekspresowe i te troszkę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem za sobotą, bo podobnie jak Ewa robię kilka rzeczy naraz. Zostało mi kilka rządków reglanu, bo i nitka i druty cienkie, więc nie idzie jak po maśle.Pozdrawiam wszystkie robótkomaniaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już raglan skończyłam i lecę dalej ale jeśli trzeba poczekam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z mojej strony czekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam ! Od dawna chodził za mną ogoniasty,ale nie wiedziałam jak się do niego zabrać .A tu tak niespodzianka -Twoja propozycja wydziergania go wspólnie .Zaczęłam dopiero w sobotę wieczorem, ale już też kończę reglan. Przerażają mnie tylko rzędy skrócone,jakoś mi nie wychodzą,muszę poćwiczyć. Dziękuję za ten pomocne informacje .Pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń