Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 8 marca 2014

KAL zapytanie.

Znacie instytucję KAL (knit a long), czyli wspólnego dziergania? Byłybyście zainteresowane jednoczesnym dzierganiem Ogoniastego?


Obiecałam początkującej dziewiarsko koleżance, że razem z nią będę dziergać Ogoniastego. Publikowałabym po kawałeczku opis wykonania. Wzór, a raczej moje notatki, są łatwo adaptowalne do większego rozmiaru. Jakieś chętne?

17 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie się przyłączę ;) Twój ogoniasty wpadł mi w oko już rok temu - a asortyment lnu jest u mnie bogaty.
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja się zapisuję jeśli można :)
    swojego ogoniastego wydziergałam na jesien, niestety został spruty....
    zaczełam poraz drugi dziergać i jakos ciężko idzie....
    moze razem bedzie razniej:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm, może by mnie to zmotywowało, żeby w końcu doprowadzić chociaż jedną robótkę do końca...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez od dawna mysle o tych ogoniastych moze to bylo by cos dla mnie. pisze sie zobaczymy
    jestem cicha obserwatorka.pozdrowienia i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakie są dostępne rozmiary do ogoniastego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak! Tak! Tak!!! Piękny jest Twój ogoniasty, a dla mnie to ogromna motywacja, żeby wydziergać coś wreszcie dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu nie ;-) Właśnie kończę sweter, który też dziergałam po kawałeczku wspólnie z koleżanką - świetna sprawa i super motywacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się chętnie zapiszę tylko włóczkę muszę nabyć. Bo muszę sobie coś nowego na wiosnę/lato udziergać.
    Czy to może ma być jakaś określona przez Ciebie włóczka ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli można to i ja jestem chętna do dziania ogoniastego. Wiem, że Twoje opisy są bardzo czytelne i dokładne. Może wreszcie zrobię coś dla siebie.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne! W grupie raźniej , i tak miałam zacząć robić właśnie rozpinany sweterek, więc chętnie się przyłączę, czekam więc na szczegóły, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. kusi takie zobowiązanie. może i ja bym spóbowała? jakiej grubośc miałaby być włóczka? sosna

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię więc przegląd włóczek w domu i niecierpliwie czekam na start :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie dołączę do wspólnego dziergania- jeśli oczywiście nadal istnieje taka możliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką przyjemnością skorzystam. Ten Twój ogoniasty dawno temu wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny projekt! wlasnie czegos takiego szukalam ostatnio na wiosne! postaram sie dolaczyc! pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń