Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 27 marca 2014

Street Chic

Skończyłam mój testowy Street Chic, dla Asji! Zajęło mi to cały miesiąc. Asia twierdzi, że mam niezłe tempo, ale mi się wydaje, że nie za bardzo ;) Bardzo mnie motywował termin ukończenia wyznaczony na 29 marca. Wyjątkowo nie prokrastynowałam w tym wypadku. Niestety mam tendencję do odkładania wielu spraw na później, a potem jest płacz i zgrzytanie zębami (najczęściej dotyczyło to uczenia się).


Wzór: Street Chic, Asji
Włóczka: Kashmir Wnuka, 100% wełna, 276g
Druty: 2,75mm i 3mm
Rozmiar: XS



Na Knitty.com są oznaczenia poziomu trudności wzorów od mellow, przez tangy, piquant do extraspicy. W takiej skali wzór Asi oceniłabym między piquant a extraspicy. Zupełny nowicjusz w dzierganiu może mieć trudności przy tym wzorze. Jest w nim wiele pięknych detali, które wymagają jednak pewnego zaawansowania. Dla mnie to było fantastyczne wyzwanie! Nie nudziłam się, i przez to szło szybciej (o ile miesiąc to szybciej ;)). Dziękuję Asiu, za możliwość testowania tego wzoru! Zapowiada się na jeden z moich faworytów do noszenia (i wcale mi nie żal, że jest zimno, bo mogę go nosić i nosić i nosić).

Dzierganie skończyłam dokładnie miesiąc po rozpoczęciu. Chyba już tradycyjnie miałam problem z guzikiem. Wydawało mi się, że mam w moim pudełku idealny guziczek, ale okazało się, że jest w zbyt żółtym odcieniu. Wczoraj popatatajałam do pasmanterii i jedyne co znalazłam odpowiedniego to ten guziczek.
Patriotycznie (na żywo jest bardziej szary)
Tak więc mam patriotyczny akcent. Asja zasugerowała, że patki na ramiona i mogę być pilotką. No niestety ślepa jak kret jestem, więc co najwyżej (mam kategorię D wpisaną w książeczkę wojskową) ze względu na wzrost to może czołgistką, jak już jakąś wojnę mieć będziemy i mnie wcielą.

Pozostałe piękne detale.
Pętelka
Kieszonka
Warkoczyki
I-cord-owe wykończenia
I całość "stylizacji" (śmieszy mnie to określenie) z moimi cudnymi bucikami.

A na koniec rudy bonus. Z większości zdjęć został wycięty, ale do paru go pochwyciłam i miętosiłam. Tak więc, proszę Państwa: dawno nie pokazywany Traktor.
Jak wracam z pracy, to kot domaga się takiego noszenia i pieszczot.
Akrobacje

Złapali i nie puszczają.

Fotek dużo, bo się zdecydować nie mogłam ;)

Ps. kolejny odcinek Ogoniastego w sobotę. Większość głosów była za sobotą.

89 komentarzy:

  1. bardzo ładny sweterek, guzik super, a kot rewelacyjny:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że dużo fotek, bo nie można się napatrzeć na sweterek i na Ciebie!
    Jest cudowny i pięknie wykonany, chętnie kupię wzór, gdy będzie dostępny a Ty w roli modelki jesteś bezkonkurencyjna:) I kolor pięknie podkreśla Twoje obłędnie niebieskie oczy:)
    Nie wiesz przypadkiem, czy gdzieś jeszcze można dostać Kashmir Wnuka?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :]
      Nie wiem czy ta włóczka jest jeszcze dostępna. Ja ją miałam w zapasach od 2010 roku. Trochę się należała ;)

      Usuń
    2. Właśnie przeszłam się po necie w poszukiwaniu tej włóczki. Nogi mnie już bolą od chodzenia więc postanowiłam Ciebie zagadnąć gdzie to cudo można kupić, a Ty piszesz, że z zapasów korzystałaś! ;-) Po za tym wpadam w depresję. Nie umiem tak ładnie dziergać i nie wyglądam tak rewelacyjnie. ;-)
      Ps. Sprułam ogoniastego i zaczynam od nowa ;-)

      Usuń
    3. Trzymam kciuki za nowy początek!

      Usuń
  3. Leży IDEALNIE!
    Fajnie w nim wyglądasz a szarosć do wszystkiego pasuje

    Nabrałam ochoty żeby taki udziergać!

    ps: widzę że Traktor w roli modela spisuje się całkiem nieźle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Projekt jest super. Bardzo "casualowy", ale do spodni na kant i szpilek to i do biura się nada.
      Traktor tylko dlatego się spisał jako model, że T. robiąc zdjęcia cały czas do niego gadał i zabawiał.

      Usuń
  4. Super sweterek, rzeczywiście nieco militarny w charakterze. *^v^* Bardzo podobają mi się kieszonki i guzik. Kashmir Wnuka jak rozumiem ze starych zapasów? Czy ktoś znowu go sprzedaje?.....
    Ja też ślepa, ale nawet czołgistką bym nie mogła być, bo mam klaustrofobię! Zawsze się zastanawiałam, jak Franciszek Pieczka, wysoki aktor, mieścił się w Rudym 102! *^o^*
    A propos rudy, Traktorem przepiękny!!! Żeby Ryszard chciał tak popozować!... Ale tylko raz udało mi się go do tego namówić, a poza tym ucieka od aparatu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszym pomysłem na tą włóczkę był właśnie militarny sweterek, ale zmieniłam zadnie, kiedy Asja napisała, że produkuje wzór.
      Kashmir ze starych zapasów.
      Traktor z dobrej woli nie pozuje sam. Tutaj Tomek do niego gadał, więc jako tako pyszczek pokazał. Zazwyczaj widząc aparat biegnie się przytulać i tyle ze zdjęć ;)

      Usuń
  5. Wiedziałam że będzie superowy - ale efekt jest zaskakujący - na plus oczywiście. Bardzo fajnie się komponuje neutralna szarość z tymi cudnymi detalami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Detale to zasługa projektu Asi.

      Usuń
  6. Piękny sweterek, piękne wykonanie i najpiękniejsza TY , bardzo mi się podoba, ciekawe czy wzór będzie dostępny w języku polskim? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      O dostępność w języku polskim trzeba Asię pytać. Ze wstępnych z nią rozmów wynikało, że takowy planuje, ale na chwilę obecną nie wiem.

      Usuń
  7. Wyglądasz zjawiskowo!!! A sweterek - bardzo szykowny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszedł rewelacyjnie! Kolor pieknie podkresla wszystkie detale a guzik jest taki z przymrużeniem oka. Idealnie dopasowany. Szkoda że tej włóczki juz nie produkują bo była naprawdę świetna. Traktor jak zawsze uroczy:) Mój Ignacy też musi być tak noszony, mąż mówi że kalekę z niego zrobiłam- przesadza oczywiscie! Jakoś sobie nie wyobrażam w czołgu, szczególnie w tych szpilkach;) Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy piękny symbol narodowy, trzeba się nim szczycić.
      To prawda, że włóczka jest super. Mam z niej Poppy podwójną nitką- taką wersję zimową, i jest BOSKA. Super ciepła i nieźle się trzyma.
      No rozpieściłyśmy nasze koty.... Najgorzej jak rano muszę się streszczać z szykowaniem do pracy a Rudość chce się przytulać. Nie opanowałam jeszcze robienia wszystkiego jedną ręką a drugą noszenia kota.

      Usuń
    2. Ja mam wprawę po dzieciach ale poranki wyglądają identycznie:)

      Usuń
    3. Wprawy zazdroszczę ;)

      Usuń
  9. Jaki pięęękny Ci wyszedł! Idealny na Twoją drobną figurę! Cudnie w nim wyglądasz! Kocur idealnie zgrał się kolorem do Ciebie! Niezła para z Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Traktor jest bardziej rudy a ja blond. To na fotkach wygląda jak dwa rudzielce.

      Usuń
  10. Piękny sweterek i Tobie w nim pięknie :))
    Podoba mi się w nim to, że ma kieszenie, piękne warkocze zamiast ściągaczy (też coś takiego mam zamiar zrobić w następnym golfie) a na dodatek piękne wykończenie dekoltu - no bardzo wdzięczny projekt :))
    A etola z kota również efektowna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że Street Chic ma pięknie dopracowane szczegóły? Asja napisała cudny wzór. Polecam!
      Odgrażam się rudemu, że jak będzie niegrzeczny to go na kołnierz przerobię.

      Usuń
  11. Oj jest mega fajny!!!!!! Już się na niego czaję! Kiedy będzie dostępny?
    A swoją drogą chciałabym zużywać tak mało włóczki na swetry ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy będzie dostępny. O to trzeba się zapytać Asję.
      Włóczki zużyłam mało, bo jest mega wydajna. To niecałe 3 motki. Na rozmiar 44/46 ażurem zużyłam 400g.

      Usuń
  12. Dużo różnych sweterków jest na blogach ale ten jest super i tak ci ładnie w nim. A Traktor w roli broszki zupełnie jakby na swoim miejscu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. W szafie brakowało mi takich uniwersalnych sweterków, które z dżinsami będą na co dzień, a z czymś elegantszym do pracy.
      Traktor bardzo lubi być broszką ;)

      Usuń
  13. Idealnie w nim wyglądasz, kolor pięknie podkreśla Twoje oczy, przynajmniej na zdjęciu tak wygląda. Traktor pięknie się wpasował.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Do tej pory unikałam szarego, ale okazało się, że dość dobrze w nim wyglądam.

      Usuń
  14. Po pierwsze chyba jeszcze nie komplementowałam Twojej nowej fryzury, a wyglądasz fantastycznie..
    Po drugie sweterek jest śliczny, ślicznie Ci w nim i w ogóle cała "stylizacja" jest bombowa :)
    Guzik i detale są urocze :)
    No a Traktor sama słodycz, choć na pierwszym zdjęciu ma minę zakapiora i rozrabiaki ;) trochę Ci zazdroszczę, że Traktor łasi się do Ciebie w taki psi sposób, mój Borys generalnie olewa to gdy do niego (do rodziców) przyjeżdżam, a po weekendowym "odkleszczaniu" całego stada śmiertelnie się na mnie obraził
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Przez większość życia miałam taką fryzurę, potem zaczęłam tańczyć Bellydance i zahodowałam kłaczki, a teraz znów wróciłam do krótszej. Głównie ze względu na wygodę.
      Traktor ma chyba rozdwojenie osobowości. Zachowuje się jak pies: aportuje, przybiega na gwizdanie i własne imię, umie chodzić na smyczy. No pies jak nic ;)

      Usuń
    2. PS. Traktor to straszny łobuz i rozrabiaka. Ostatnio wskoczył z balkonu do sąsiadów na parapet i nie umiał wrócić. Najgorzej, że sąsiadów nie było w domu. Na szczęście udało się kota uratować.

      Usuń
    3. Mój Borys też przychodzi na imię, nawet lepiej niż na "kici kici" ale jest kotem w 100% niezależnym, dlatego tak często określam go przydomkiem car..
      Przygody z Traktorem nie zazdroszczę, na szczęście te zwierzęta to kaskaderzy ;)

      Usuń
    4. No właśnie Traktor spanikował, bo wiedział, że sam nie da rady wrócić i ciężko go było złapać. Już myślałam, że po kocie będzie.

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wyszedł podobają mi się te warkoczyki na wykończeniach:) Traktorek jest super jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że detale są piękne? Warkoczykowy ściągacz zamiast tradycyjnego jest genialny.

      Usuń
  16. Bardzo sliczny sweterek,wykonczenia warkoczykami przecudne.Kot przesliczny,podobny (kolorystycznie)jest u mnie na podworku,przyblakal sie wiec go dokarmiam(i nie tylko jego,jeszcze 3 inne),moj jest tylko piesek.A fryzura jak ulal do ciebie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że dokarmiasz przybłędy :] Pewnie gdybym mieszkała w domu, a nie bloku, to też bym dokarmiała.

      Usuń
  17. Sweterek jest fantastyczny a kot uroczy:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ten sweterek, wyglądasz w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny sweterek i ten kolor - super. Szarości pasują do blond włosów.
    A rudzielec jest przeuroczy. Jestem jego fanką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktorzasty ma rzesze fanów ;) Niedługo będziemy autografy rozsyłać ;).
      Dziękuję. Do szarości dopiero niedawno się przekonałam.

      Usuń
  20. Wspaniały sweterek!!! Wyglądasz w nim rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny sweterek na pięknej modelce ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny i jakie śliczne detale!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny! Szczęka mi opadła!

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu WOW! Sweterek śliczny, wyglądasz extra. Gratuluję udziergu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny sweterek i jego właścicielka. Ładnemu we wszystkim ładnie.Zazdroszczę sweterka, bo nie tylko jest obłędny,ale jest w mojej ukochanej szarości.Ja też chcę taki! I kota też,bo mam ciągle zimne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje nic innego jak czekać na publikację wzoru ;)
      Kot jest kiepski w ogrzewaniu nóg. A jak leżymy we trójkę: ja, mój mąż i kot, to kot grzeje męża...I tyle w temacie mojego kota ;)

      Usuń
    2. Twój kot może nóg nie grzeje, ale jak widać podbija serca obserwatorów. I taak trzymać! Co do Streeta- nie mogę sie doczekać publikacji.

      Usuń
    3. To prawda, że Traktor ma taką cudowną właściwość, że podbija serca wszystkich.

      Usuń
  26. Sweterek wykonałaś po mistrzowsku a prezentujesz się w nim rewelacyjnie. Cóż więcej dodać perfekcyjny w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno się nie odzywałam, ale teraz nie mogę tego nie skomentować, bo sweterek wyszedł perfekcyjnie! Poza tym wyglądasz ślicznie, piękna fryzura, figura i śliczny udzierg! A popatrzę sobie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :] A czemu u Ciebie nic na blogu się nie dzieje? Wrócisz kiedyś?

      Usuń
  28. Wszystko zostało chyba już powiedziane - trzy pięknoty na zdjęciach widzę, każda jedna zachwycająca :)
    Ślicznie Ci chcę podziękować, za sokole oczko do błędów, za rady i porady, za cierpliwość i za tak wspaniałe wykonanie - pękam z dumy dzisiaj, a to wszystko Twoja zasługa :) dzięki!! :)
    A w ogóle to masz prześwietnego kota i bardzo twarzową fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, bycie testerką Twojego wzoru to czysta przyjemność! To ja Ci dziękuję za taka możliwość.

      Usuń
  29. Rewelacyjny sweterek !!! podejrzewam że znalazłam wzorek:)na swój sweterek !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest super! Warto poczekać na publikację.

      Usuń
  30. to prawda, że już wszystko zostało powiedziane – idealne jest po porostu wszystko, od sweterka zaczynając, poprzez Twoją stylizację, na kocie kończąc:)
    SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu przepiękny jest Twój Street! Pięknie w nich wyglądasz - kolor idealny dla Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapomniałam napisać o kocie - jak mogłam? Pierwsze zdjęcie rozbrajające! Mina kota wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mina mówi wszystko o Traktorze: łajza i złośliwiec ;)
      Teraz czekamy na Twój Street.

      Usuń
  33. Ach i och! Cóż mogę napisać więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz książeczkę wojskową???

    Pięknaś!!!
    ten model sweterka jest cudny, a Twoje wykonanie perfekcyjne! patrzę na zdjęcia (lubię, jak jest ich mnogo ;) ) i wzdycham z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam książeczkę. Studentki lekarskiego i pielęgniarstwa mają tę wątpliwą przyjemność bycia na komisji wojskowej. Na 6 roku zawezwali nas na przegląd ;)
      Dziękuję ;) Aparat dużo wybacza ;)

      Usuń
  35. Fantastyczny! I te kieszonki! no boski :) Tak jak ja wyglądam jak zmora w szarościach tak Ty po prostu w niej kwitniesz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Każdemu w innych kolorach jest lepiej :] mi niezbyt beże i brązy pasują.

      Usuń
  36. Sweterek cudnej urody! Taki megakobiecy, a nawet powiedziałabym sexy zwłaszcza w zestawie z tymi butami :P No i modelka do niego wymarzona. Traktorowi sweterek chyba też przypadł do gustu - widać po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sexy to są zdecydowanie buty ;) A sweterek dość uniwersalny. W zależności od zestawienia albo codzienny albo do pracy.

      Usuń
  37. moja Mama byla pielegniarka i tez byla w rezerwie :)...pamietam szok jaki przezylam, gdy ogloszono stan wojenny !!!!!...bylam pewna, ze Mam na wojne pojdzie !

    ..sweter wyszedl Ci cudownie :)...kocham starannie wykonczone rzeczy :)
    ...dla mnie juz zostaniesz Calineczka :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Mogę być i Calineczką dla Ciebie ;)

      Usuń
  38. P.S. Nowicjusz, nie nowiNcjusz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;] już poprawione.

      Usuń
  39. Piękności! I sweterek i właścicielka!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bombowa wersja pięknego sweterka. Dodam jeszcze, że Tobie w nim rewelacyjnie, świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  41. taka szarość cudna, że aż mnie naszła ochota, żeby dla siebie wydziergać - piękny!
    Chciałabym jeszcze skomplementować Twoją fryzurę, bajeczna! bardzo Ci w niej ładnie, włosy lekkie i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń