Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Ogoniasty KAL - epilog

Każdy inny, każdy piękny i czuję się jakbym każdy wydziergała osobiście. Mimo że swojego nie zrobiłam i nie wiem czy zrobię, to cieszę się, że powstało tyle różnorodnych Ogoniastych: ze ściągaczem, koralikami, ażurem, pasiasty, z dłuższymi i krótszymi przodami. Mam z wielką frajdę z jednego "wzoru" powstały tak różnorodne sweterki.

Kolejność Ogoniastych jest taka, w jakiej dziewczyny dawały znać, że skończyły swoje sweterki.

Gabrysi sztuki dwie(!) (klik):

Zdjęcie z http://gabidrut.blogspot.com/

Babojoli (klik):
Zdjęcie z http://babojola.blogspot.com/

Ewy:


Wioli B. (klik):
Zdjęcie z http://allshadesofblue78.blogspot.com/


Makramki (klik):
Zdjęcie z http://makramkadzierga.blogspot.com/


Anuli (klik):
Zdjęcie z http://radosnetworzenie.blogspot.com/


Korespondentki Wojennej (klik):
Zdjęcie z http://handmade-project.blogspot.com/

Dziergalnia Joli (klik):
Zdjęcie z http://jolidziergalnia.blogspot.com/
Anny (klik);
Zdjęcie z http://casaalmaredomnadmorzem.blogspot.com/
Małgosi G. (klik);
Zdjęcie z http://radosnatworczosc14.blogspot.com/
Asji (klik):
Zdjęcie z http://asjaknits.blogspot.com/

Całe szczęście naszyjnik na drodze losowania został przyznany, bo w innym wypadku musiałabym każdej z Was jedną sztukę zrobić. Nie umiałabym wybrać, komu wysłać naszyjnik, gdybym musiała wybierać w konkursie.


A naszyjnik leci do
.
.
.
.
.

Gabrysiu proszę o adres do wysyłki na maila: fiubzdziu (at) gmail (kropka) com. Na adres czekam do 4.05.2014.

PS. Nagrodę pocieszenia- w postaci ważkowej bransoletki przyznaję Asji, bo mnie rozbroiła nagabywaniem o naszyjnik.

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie jesteś sama... mi zabrakło włóczki..

      Usuń
  2. Gratulacje dla Gabrysi! :D
    A ja jeszcze raz dziękuję za świetną zabawę, i chociaż wpadłam do wspólnego dziergania na sam koniec, bardzo mi było miło dziergać coś w grupie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Juhuu ale fajnie. Piękne ogoniaste, super zabawa i gratuluję Gabrysi nagrody. Kasiu dziękuję Ci za pomysł wspólnej zabawy. My babeczki to faaajne jesteśmy :). POZDRAWIAM wszystkie uczestniczki i gratuluję udziergów

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja Wioli B. najbardziej mi się podoba! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gabrysi gratuluję wygranej !
    Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą zabawę, cieszę się, że mogłam się z Wami bawić. Dla mnie była to nowość bo od niedawna jestem w świecie blogowym i nie myślałam, że tyle dziewczyn, z różnych stron Polski a nawet świata może być sobie bliskimi dzięki wspólnemu robieniu na drutach :)
    Pozdrawiam wszystkie ogoniaste dziewczyny !
    P.S.Chętnie wezmę udział w następnym wspólnym dzierganiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie ogoniaste przepiękne, Kasiu nie dziwię, że nagroda losowana, bo też bym nie wiedziała który :)
    Gratulację dla Gabrysi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabrysi gratuluję (aż dwie sztuki!!! łomatko), a Wiola B. zrobiła najwiosenniejszy sweterek jaki w życiu widziałam. Asji również gratuluję. Z resztą wszystkie dziewczyny wyglądają pięknie w swoich Ogoniastych.
    Ja robię ogonek (znaczy wlokę się na końcu) ale skończę mój a co!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To niemożliwe, naszyjnik miał być mój...! :))))))

    Gratulacje dla Gabrysi i dziękuję za wspólną zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu! Dziękuję, Dziękuję, Dziękuję. Za naszyjnik i wspólną zabawę. Było cudownie poznać Was i wspólnie dziergać. Tak jak piszecie najfajniejsze jest to że jesteśmy z całej Polski i że jesteśmy Razem dzięki naszej wspólnej pasji. Naszyjnik świetnie będzie pasował do moich ogoniastych sweterków! Zapraszam przy okazji na mojego bloga otwartego właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na bloga :gabidrut.blogspot.com

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne Ogoniaste! Ja korzystam z Twojego KALa, ale sweterek dalej się robi. Widzę, że ktoś też zrobił z grubszej włóczki jak ja robię :) Ja zastanawiam się, czy rękawki u mnie za duże otwory nie mają, ale to się okaże jak się za rękawy wezmę :) No i to moja pierwsza praca od góry robiona i bezszwowo :) A wylosowanej gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Było super!!! Ja uwielbiam takie wspólne dzierganie - proszę o więcej:) Popatrzcie tylko - taka przednia zabawa, a ile pięknych sweterków powstało.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwyciężczyni gratuluję wygranej. Prace piękne. Jest na czym oko zawiesić. No to kto teraz organizuje KAL?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ogoniaste jak grzybki po deszczu wyrosły .
    Gratuluję zwyciężczyni .
    Pozdrawiam Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim za świetną zabawę i serdecznie gratuluję Gabrysi i Asji wygranej :) Szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również dziękuję za zabawę mimo, że nie ukończyłam jeszcze mojego ogoniastego (grubo się "niedoliczyłam" i zabrakło mi włóczki) ale nic to :-) ..jak to u mnie bywa robótka leży i dojrzewa :-)
    pozdrawiam organizatorkę i uczestniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe ogoniaste!!!Gratuluję wszystkim dziewczynom, które ukończyły swoje sweterki! A przede wszystkim zwyciężczyni! Zaczęłam razem z Wami dziergać, i mam nadzieję, że niedługo też skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne! Chyba sama też zrobię:)

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagmara

    wloczkowefikumiku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężczyni i cieszę się ,że pomimo iż tak późno zaczęłam udało mi się skończyć na czas i bawić razem z Wami w to wspólne dzierganie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Gabrysi wygranej! Wspaniała zabawa , tym bardziej, że daje poczucie wspólnoty. Ile nas tyle pomysłów! Dziękuję Kasiu jeszcze raz za możliwość uczestniczenia w KAL-u. Zgłosiło się kilka nowych blogerek (m.in. ja) ,którym pomogłaś zaistnieć w tym oceanie blogów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piemkne ogoniaste. Gratuluję wygranym. Ja też mialam ochotę na ten KAL ale czasu zbrakło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Zwyciężczyni oraz wszystkim Dziewczynom które zrobiły ogoniastego w terminie. Wasze sweterki dały mi kopa żeby wrócić do mojego i brnąć dzielnie do przodu. Zaprę się i skończę go! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle pięknych swetrów w jednym miejscu... Szok!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie modele przepiękne - niby takie same a każdy inny:)
    Ja tez sobie wydziergam takowy!!!
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń