Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 22 kwietnia 2014

Przypominajka

Przypominam, że w niedzielę 27.04 upływa termin nadsyłania zdjęć gotowych wyrobów lub linków do postów na Waszych blogach.

A teraz pokażę co przygotowałam jako nagrodę w naszym KAL-u. Koralikowy naszyjnik. Jest dość długi- ma ok 116cm. Koraliki mają piękne ważkowe kolory.



Mam nadzieję, że naszyjnik spodoba się wylosowanej osobie.

Pozdrawiam
Kasia

Ps. Bardzo bym prosiła o wklejanie linków do Waszych postów w komentarzach, albo wysyłanie zdjęcia gotowych wyrobów na fiubzdziu (at) gmail (kropka) com . Inaczej nie ogarnę wszechświata a nie chciałabym nikogo pominąć.

27 komentarzy:

  1. Bardzo miła i piękna niespodzianka :)
    Na pewno spodoba się obdarowanej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, a Ty o tej nagrodzie dopiero teraz??? to jak ja mam się wyrobić do końca tygodnia? no jak!?
    Piękny sznur... zazdroszczę już tej która go zgarnie...
    Ściskam :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergaj dzień i noc bez przerwy, powinnaś zdążyć ;)

      Usuń
    2. a ogoniasty pyknięty maszynowo wchodzi w grę? może się mi maszyna w rękach nie zapali... ;) zgódź się... zgódź! :)

      Usuń
    3. Melduję zatem zadanie wykonane :D i wrzucam linka, żebyś miała wszystko pod ręką, jeszcze raz Kasiu ogromne dzięki za świetną zabawę i mega motywację :)
      http://asjaknits.blogspot.de/2014/04/roziowo-mi.html#comment-form

      Usuń
  3. Piękny! Z taką motywacją rękawy zrobię błyskawicznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik jest śliczny na pewno obdarowana osoba będzie nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Cud, miód, malina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny naszyjnik, niestety nie ma siły bym się wyrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam mego łowickiego ogoniastego pasiaka do boju, niech moc będzie z nim hej! Do obejrzenia na allshadesofblue78.blogspot.com , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ważkowe koraliki, zdjęcia nie oddają ich piękna, sa fenomenalne:) Nagroda super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna nagroda dla zwyciezcy, pa, ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :) Mój ogoniasty skończony i nawet kolorystycznie idealnie pasuje do nagrody :) http://makramkadzierga.blogspot.com/2014/04/ogoniasty.html
    Pozdrawiam Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne ogoniaste wydziergały Wiola i Makramka!!!!!!!!!!!!!!!!!! To na prawdę frajda tak wspólnie dziergać i poznawać podobnie zwariowane na punkcie włóczek Fanki Druciarstwa Artystycznego. Nagroda od Kasi przepiękna,mobilizacja pełna.Mój alpakowy ogoniasty już gotowy ale zawzięłam się żeby i lnianego skończyć.Więc druty w dłoń!Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało mi się!!! Rękawy skończone :) Trzymam kciuki za tę cuudowną ważkę...

    http://handmade-project.blogspot.com/2014/04/ogoniasty-mieciak.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzutem na taśmę skończyłam ogoniastego i wysyłam do Ciebie. Mam nadzieję, że dotarły fotki. Umieszczam również u siebie jolidziergalnia,blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, na blogu Twoim nie widzę posta. Ostatni jaki widzę, jest z 15.04.

      Usuń
    2. Maila też nie dostałam. Czy mogłabyś wysłać jeszcze raz na fiubzdziu@gmail.com ?

      Usuń
    3. Wysłałam jeszcze raz i post jest przecie o tu:

      http://jolidziergalnia.blogspot.com/

      Mam nadzieję, że teraz się uda.

      Usuń
  14. Kasiu trochę zdrowie mi nie dopisywało, ale wzięłam się w garść i dziś obfociłam ogoniastego. Mam nadzieję że nie jest za późno i wklejam link do mojego sweterka. http://casaalmaredomnadmorzem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest za późno. Do końca dzisiejszego dnia zbieram zgłoszenia a jutro ogłoszę zwyciężczynię.

      Usuń
  15. Bardzo dziękuję Kasiu za możliwość udziału we wspólnym dzierganiu. Muszę jeszcze tylko nauczyć się lepiej robić zdjęcia. Oto mój blog : radosnatworczosc14.blogspot.com.Zapraszam do oglądania i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pooglądałam inne ogoniaste. Są ślicze, żebym się tylko nie odkochała z mojego zwykłego szarego.... A ten granatowy od makramki... ech mój kolor. Cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  17. Skończyłam i zdążyłam w ostatniej chwili, zapraszam do pooglądania moich dwóch ogoniastych na właśnie zainaugurowanym blogu: http://gabidrut.blogspot.com/
    Nie ukrywam,że nasze wspólne dzierganie zainspirowało mnie także do otwarcia bloga na którego serdecznie zapraszam! Miło było z Wami dziergać. Do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Skończyłam i zdążyłam w ostatniej chwili, zapraszam do pooglądania moich dwóch ogoniastych na właśnie zainaugurowanym blogu: http://gabidrut.blogspot.com/
    Nie ukrywam,że nasze wspólne dzierganie zainspirowało mnie także do otwarcia bloga na którego serdecznie zapraszam! Miło było z Wami dziergać. Do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Skończyłam i zdążyłam w ostatniej chwili, zapraszam do pooglądania moich dwóch ogoniastych na właśnie zainaugurowanym blogu: http://gabidrut.blogspot.com/
    Nie ukrywam,że nasze wspólne dzierganie zainspirowało mnie także do otwarcia bloga na którego serdecznie zapraszam! Miło było z Wami dziergać. Do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń