Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 15 czerwca 2014

Publiczne Dzierganie

Już po raz 5w Białymstoku spotkałyśmy się na Dniu Dziergania w Miejscach Publicznych. A po raz 3 w tak dużym składzie. Właśnie mija też 3 rocznica, od kiedy spotykamy się regularnie co miesiąc. W tym czasie poznałam mnóstwo wspaniałych, utalentowanych dziewczyn, za którymi co miesiąc tęsknię i nie mogę się doczekać kolejnego spotkania.

Po raz 3 spotkałyśmy się również w Akcencie (to chyba już na stałe będzie nasze miejsce czerwcowych spotkań).





To nie wszystkie uczestniczki naszych spotkań comiesięcznych. W porywach jest nas ok 30.

Szaraka jednak odłożyłam. Na razie nie będę kończyć drugiego rękawa. Na drutach bawełna.
Żeby nie być gołosłowną. Moja zaczęta robótka.
Nespelem (klik) z odzyskanej bawełnianej włóczki. Wprowadzę kilka modyfikacji. Plisy będę dziergać razem z przodami, rękawy wrabiane od góry. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

A na koniec Rudość, która przytula się do łepek do łepka, zwisając z oparcia kanapy.

13 komentarzy:

  1. oj czasami nawet więcej niż 30 wydaje mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, ale nie chciałam się chwalić, że nasze spotkania są takie liczne ;)

      Usuń
  2. Wspaniałe są takie spotkania.
    może uda mi się kiedyś z Wami spotkać??
    Czy macie stały termin spotkań?na zdjęciu poznałam Jolinkę i Anię.
    pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jago, najbliższe spotkanie będzie 12.07, od godziny 14:00. Podaj maila, to prześlę dokładny adres i instrukcję jak dotrzeć. Zazwyczaj spotykamy się co 4-5 tygodni.

      Usuń
    2. Bardzo chce sie z Wami spotkac, oj bardzo.
      Moj adres: elzbatt@gmail.com
      Bede szczesliwa. Pozdrawiam bardzo serdecznie.




      Usuń
  3. Zazdroszczę spotkania :-)
    Nespelema zrobiłam w taki sposób jak opisujesz, najważniejsze to wszystko sobie rozpisać i wyjdzie super .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się inicjatywa publicznego dziergania, to musi być świetna zabawa :) no a zdjęcie końcowe mnie rozczuliło :) fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze i jak każde nasze spotkanie - było wspaniale! Fantastycznie pozytywna energia, która ładuje akumulatory - to chyba powinno być nasze hasło:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Było fantastycznie, dziękuję za świetnie spędzony czas i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spotkanie, fajne dziewiarki, Wielka Pasja, którą warto się dzielić.Pozdrawiam druciarsko! Mam nadzieję Kasiu, że czujesz się już dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ile zdjęć ze spotkania! Nawet się załapałam ;)
    Ostatnie zdjęcie urocze!

    OdpowiedzUsuń