Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 13 czerwca 2014

WWKIPD- przypomnienie

Dziękuję ślicznie za miłe słowa pod poprzednim postem. Oboje dziękujemy i ja i maluch :]

Wróciłam do dziergania. Skończyłam rękaw Szarej Myszy i zastanawia się czy robić drugi czy jednak odłożyć. Po wstępnej przymiarce, to nawet nie ma co liczyć na śmiganie jesienią. Tyle czasu się modliłam, żeby poszło w cycki, no i teraz poszło ;). Nie ma szans, żeby moje obecne gabaryty się zmieściły z komfortem w ten sweterek. I nie mam na myśli brzucha, bo ten sam przez się się nie zmieści. Dylemat: dziergać czy nie dziergać i wrócić do niego za rok? Pruć czy nie pruć i wrócić za rok? Na razie pomedytuję.

A w międzyczasie nabrałam oczka na Nespelem. Nie mam czego jeszcze pokazać. Tak tylko informacyjnie piszę ;)

Przypominam o dzierganiu w sobotę. Brzydką pogodą się nie zrażać. Najwyżej nie w ogródku, a w środku kawiarni będziemy urzędować.
Nawet jesteśmy na oficjalnej stronie WWKIPDay (klik).

Do zobaczenia jutro!

8 komentarzy:

  1. Kasiu, jak byłam w ciąży z sykiem dziergałam taki oto sweter
    http://www.ravelry.com/projects/mamagonia/granat
    ponieważ był baaardzo wąski, to zarzuciłam zszywanie I leżał tak I czekał baaaardzo długo, ale w końcu do niego wróciłam, wykończyłam I w żadnym chyba tyle nie chodze co w tym więc absolutnie nie pruj!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie będę pruła, na razie odłożę.
      Też na 80% chłopak będzie. Tak jak mówiłam ;)

      Usuń
    2. S U P E R!!!!!
      chłopaki są fajne!!!
      ciesze się bardzo:)

      Usuń
  2. Poczekaj, poczekaj wszystko wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko. Przepuściłam posta z tak piękną nowiną! Zdrowia wam życzę! I nie martw się, na pewno nacieszysz się myszą.. Po ciąży byłam chudsza niż przed. ( a przed warzyłam 48kg) Dopiero teraz mi się przytyło. Więc nie pruj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jest czas na dzierganie małych sweterków :) Przynajmniej ja tak zrobiłam rok temu jak byłam w ciąży. Później tego czasu troszkę będzie mało. Dopiero po 4 m-cach mogłam ze spokojem zabrać się za dzierganie. Także korzystaj.
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Leżakowanie w szafie swetrowi nie zaszkodzi ;-) ale nie jest powiedziane, że za rok obwód w klacie będzie taki, jak wtedy, gdy planowałaś sweter.

    OdpowiedzUsuń