Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 13 lipca 2014

Lipiec

No tak, miałam pisać częściej, ale nie wyszło. Przez cały miesiąc maltretowałam plecy do mojego Nespelema. A wczoraj na spotkaniu zaczęłam przody. Pracuję mniej, ale czasu więcej jakoś nie mam ;) Na marne usprawiedliwienie mogę tylko powiedzieć, że miałam remont w mieszkaniu, który jeszcze nie dobiegł końca. Znaczy się malowanie skończone. Zostało tylko ułożenie paneli. Co nastąpi dopiero za tydzień.

Drutowo jak wspomniałam. Skończone plecy Nespelema, zaczęte przody. Teraz nastąpi przerwa, bo zabieram się za testowanie Stormwind Marzeny.


Spostrzegawcze oko zauważy, że to ta sama włóczka, co mój szary sweterek. Postanowiłam spruć jednak moją Szarą Mysz, bo włóczka idealnie pasuje do Stormwind.

We czwartek pojechaliśmy nad jezioro do mojej siostry, która miała urodziny. Oczywiście w piątek pogoda się popsuła i było dość zimno, więc nadrabiałam zaległości lekturowe. Kończyłam "Ogród Afrodyty". Fabularyzowaną biografię Zofii Potockiej. Biednej Greczynki, która zrobiła oszałamiającą karierę w XVIII-wiecznej Europie.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że jednak częściej będę tutaj ;)
Kasia

11 komentarzy:

  1. Kasiu życzę oczywiście więcej czasu na pisanie nowych postów :-) oraz na ukończenie obu projektów.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Już niedługo urlop zaczynam, więc czasu powinno być więcej.

      Usuń
  2. Najważniejsze, że mimo niepogody potrafisz wyciągnąć z odpoczynku ile się da :D Remonty na końcówce? to świetna wiadomość :D czekam w takim razie na posta, w którym pokażesz nam swoje cztery ściany w nowym obliczu :D
    I przyjemnej zabawy podczas testowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że takowy planuję, ale to jak już wszystko będzie takie jak chcę.
      Współczuję tylko Marzenie takiej upierdliwej testerki ;)

      Usuń
  3. no ja sie bardzo ciesze z obietnicy, ze bedziesz tu czesciej :)
    ...to piekny czas dla Ciebie :)...zazdroszcze :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynam doceniać ciążę, bo początki były tragiczne. I chyba już czuję ruchy dziecka, albo tak mi się w jelitach przelewa ;)
      Tinki, to do roboty :P I jeszcze jedno sobie sprawcie.

      Usuń
    2. ...w pierwszej ciazy jeszcze nie wiemy jak to ma byc, gdy sie rusza :)
      ...ale w drugiej, ten moment wychwicisz szybciej :)

      ..po porodzie, bardzo mi brakowalo tego ruchu....:)

      Kasiu, dla mnie juz za pozno :)....43 lata, to nie wiek na ciaze ;)

      Usuń
  4. Kasiu badz jak najczesciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu , korzystaj z ostatnich wolnych chwil, bo potem już ich jak na lekarstwo, i nie miej z tego powodu wyrzutów sumienia:) Stormwind na pewno będzie piękny , a poza tym to sweterek tzw. rozwojowy, ponosisz go i podczas błogostanu jak i po, trzymajcie się oboje, też Ci zazdroszczę tego stanu, ale kategorycznie odmawiam trzeciego potomka hihihi, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się korzystać.
      Dlatego na Stormwind zapisałam się na test, bo i teraz pośmigam i potem :]

      Usuń
  6. Kasiu! Pięknie się Nespelm zapowiada! Mam nadzieję, że czujesz się dobrze. Wypoczywaj z drutkami bo to dobrze wpływa na Was oboje. Pozdrawiam serdecznie i druciarsko!

    OdpowiedzUsuń