Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 23 lipca 2014

Środa

Dzisiaj środa, ale u mnie dziś nie będzie o książkach, bo w tym tygodniu nic nie przeczytałam.

Przyłapałam za to Traktora w szafce z moją bielizną. Tym razem wielkodusznie nie wywalił wszystkiego ;)

A na drutach dalej Stormwind. Próbuję oszukiwać i zaczęłam rękawy.

13 komentarzy:

  1. Co się dziwisz, miękko mu na takiej bieliźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jaka błoga mina totalnego niewiniątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wie co przyjemne :) Mięciutkie, puszyste i do tego zakładane na tą część ciała, którą lubią faceci, nic dziwnego, że się na nich umościł :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiadomo gdzie się dobrze śpi:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Traktor wygląda na prawdę bosko wśród kolorowych i wygodnych miseczek.Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kota też tak robi!!
    A ja tak samo oszukiwałam przy moim stromwindzie :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On zazwyczaj najpierw wywala większość, żeby się lepiej zmieścić ;)

      Usuń
  7. Uroczy! :) nie dość, że w szufladzie to jeszcze na poduszkach XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Teść miał takiego Paskudnego Wywalacza, z tym, że on nawet nie kładł się na opróżnionej na podłogę półce w szafie, tylko odchodził w siną dal, zostawiając bałagan i niedomknięte drzwi!... *^o^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem wyjątkowo nie wywalił najpierw zawartości ;)

      Usuń
  9. Już naprawdę nie mam wyjścia i muszę się przeprosić z drutami. Tylko jeszcze trochę poczytam Twojego bloga. Niech mnie natchnie!

    OdpowiedzUsuń