Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 16 lipca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie

Dzisiaj środa z Maknetą, a że mam postanowienie bywać częściej to chwalę się co czytam.

Aktualnie jest to "Ostatnia królowa", opowiadająca losy Joanny Szalonej (klik). Jestem na samym początki, więc na razie bez opinii.
A na drutach Stormwind Marzeny (klik).

Wybieramy się do Wrocławia na wakacje. Marzena specjalnie dla mnie organizuje spotkanie w Parku Staromiejskim, 4 sierpnia. Na fb są wszystkie informacje (klik). Zapraszam wszystkie mieszkanki Wrocławia i okolic na wspólne dzierganie w parku.

12 komentarzy:

  1. Jak przeczytasz napisz koniecznie czy warto siegnąć po tą ksiązkę. Ostatnio zacheciałaś mnie do przeczytania "Katedry w Barcelonie" która bardzo mi sie podoba:)

    jejku chciałabym być z Wami we Wrocławiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pakuj się i wpadaj! a 5 sierpnia Cię do Warszawy odstawimy ;)
      To polecam "Ogród Afrodyty". Na początku trochę drażni, ale po przeczytaniu jednak jestem pod wrażeniem.

      Usuń
    2. Chętnie wybrałabym sie z Wami, ale niestety ten weekend mam juz zogrganizowany. Znów wyprawa na Wisłę:)

      Usuń
    3. Baw się dobrze na Wiśle!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja tam na cały tydzień jadę ;)

      Usuń
  3. Weekendu zazdraszczam :) Fajny kolor wybrałaś, ja czekam aż skończycie testować :) A wiesz, że Aśka się wzięła za rozpisywanie Lukrecji ?;) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edi, ja tam na cały tydzień jadę i do Makunki, do e-dziewiarki zajrzę też obowiązkowo!
      Wiemy, wiemy. Tylko test zaczyna się niedługo, wiec ja jednak odpadnę :( Poczekam aż się przetestuje, wtedy zakupię i będę dziergać.

      Usuń
  4. Włóczkoturystyka na całego :) Wypoczywaj i baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho, bo mąż się dowie, że Wrocław wybrany z powodu e-dziewiarki i Marzeny ;)
      Dziękuję :}

      Usuń
  5. No, pisz, pisz, czy warto czytać :) Pierwszy tydzień sierpnia będę spędzać od rana do nocy w pracy, więc choćbym chciała, to nie da rady... Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedaku, nie da się wyrwać na jeden dzień?

      Usuń