Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 26 sierpnia 2014

Chwalipięctwo

W zeszłym tygodniu ukazał się magazyn "Wróżka" z artykułem o nas- dziewiarkach z blogosfery: Makunce, Zdzid, Dorocie i mnie.


Na drutach Lukrecja Asiowego projektu. Jako że sweterek posiada duże rozpięcie z przodu, wydaje się idealny do karmienia małego ssaka. Znaczy się pięknie się wpisuje w trend w moim życiu ;)

27 komentarzy:

  1. Takie chwalipięctwo to ja jak najbardziej pochwalam! Super. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !!! Chwalipięctwo jak najbardziej zasadne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lukrecja zapowiada się pięknie a z czego ją robisz, bo kolor śliczny :)

      Usuń
    2. Z Alpaki Dropsa. No i właśnie kolor mnie załamał jak włóczkę odebrałam. Na monitorach miała zupełnie inny odcień.

      Usuń
    3. Mnie się podoba :) ale na każdym monitorze wygląda inaczej i dlatego uwielbiam kupować w sklepach stacjonarnych, w realu widać więcej.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Fajna sprawa, gratulacje :)
    "Wróżka" bywa w moim domu, więc sobie z chęcią poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czary mary na drutach to temat bardzo stosowny do Wróżki :) Gratuluję publikacji (w dodatku w znakomitym towarzystwie).
    Mimo że Alpaca Dropsa jest włochata, to widzę, że pięknie widać ażur - będziesz miała świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :]
      Martwię się, że jednak się przeliczyłam z rozmiarem :/ Już raz sprułam. Teraz na pewno nie będę, najwyżej oddam przyjaciółce.

      Usuń
  6. Gratulacje! Sweterek zapowiada się cudnie. Ma taki "smaczny" kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, że należy się pochwalić takim artykułem :))
    Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie :) Nie dziwię się, że Cię docenili. Ja śledzę [do czasu po cichu] bloga już kilka lat i podziwiam.
    Widzę, że testowanie się spodobało. ^^ Lukrecja już zapowiada się ślicznie, i do tego w jednym z moich ulubionych kolorów- taki makowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znaczy światowa jesteś! Gratulacje! Lukrecja w pięknym kolorze się tworzy

    OdpowiedzUsuń


  10. Gratulacje . Doborowe towarzystwo .

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, zaraz idę do empiku ;) Gratulacje kasiu

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu gratulacje! Może pochwalisz się artykułem w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wybierasz się na spotkanie? Jeśli tak, to wezmę ze sobą gazetę.

      Usuń