Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 15 sierpnia 2014

Stormwind

Kilka dni temu, z małą obsuwą względem wyznaczonego terminu, skończyłam testować Marzenowy sweterek. Czekałam tylko z sesją, bo upały mi nie służą, a już na pewno nie służą wbijaniu się w wełniany sweter. (Chyba pierwszy raz w życiu cieszę się z końca lata!).

Generalnie testując staram się nic nie zmieniać, ale tym razem mi się nie udało. Wprowadziłam kilka modyfikacji:
- użyłam 3,5mm, bo dziergam bardzo ciasno, co poświadczy każdy, kto widziała na żywo moje robótki
- włóczka z moich przepastnych zapasów: Drops Baby Alpaca Silk. Nałożyłam sobie embargo na zakupy, muszę w końcu zapasy zacząć wyrabiać a nie je tylko powiększać.
- mniej powtórzeń reglanu- bo mam "krótkie" pachy,
- finalnie mam jedno powtórzenie warkocza mniej. Musiałam pruć to ostatnie powtórzenie, bo sweterek wyszedł za długi.
- mniej rozszerzałam korpus,

No i to tyle ;) Sam wzór jest przepiękny, przyjemnie rozpisany, łatwy w modyfikacjach. No i mieści mój brzuch! Mam nadzieję w nim pośmigać jeszcze trochę.

No dobra koniec gadania, zdjęcia: (fot. W. Zalewski (klik))
Ha! Odznaczają się spodnie ciążowe
Trochę dłuższy tył
I detale:
Cudne warkoczyki
Oraz patka
Wzór: Stormwind
Włóczka: Drops Baby Alpaca Silk, 580g
Druty: 3mm, 3,5mm

Marzena zrobiła promocję: każdy, kto do końca sierpnia nabędzie minimum 3 motki Everlasting Sock, Smooshy lub Jilly w jej sklepie (klik) dostanie wzór w prezencie.

36 komentarzy:

  1. Kasiu jak Ty pięknie wyglądasz:) Sweterek Marzeny na Tobie wygląda cudownie, oj rozkwitasz , rozkwitasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Powiem szczerze, że są momenty, kiedy nie czuję się rozkiwtnięta w ciąży ;) Powtarzam sobie wtedy: "ale to minie".

      Usuń
  2. Śliczny sweterek i Tobie w nim bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Sweterek jest super, i zachęcam do wydziergania sobie własnego.

      Usuń
  3. Cudownie wyglądasz w tym sweterku :) Wyszedł ślicznie, warkocz i patki na rękawach są delikatne, ale nadają mu charakteru. A mama szczęśliwa, to i maleństwo też musi być wniebowzięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu przede wszystkim pięknie wyglądasz :) Błogosławiony stan Ci służy.
    Sweterek ślicznie leży.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A z tym służeniem, to tak, że zdjęcia w lepszy dzień były robione ;)

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tym sweterku! Pasuje Ci siwy kolor i tak jak dziewczyny napisały wcześniej - ciąża Ci służy :) Już wiesz, czy będzie chłopak czy dziewczynka? Obstawiam synka, bo kwitnąco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak pisałam kilka postów temu, na chwilę obecną chłopak. A co się urodzi to zobaczymy ;)

      Usuń
  6. Pięknie wyszedł Kasiu! Na brzuszek miejsce jeszcze jest więc jesienią się przyda. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest plan! Fotki robił kolega fotograf :)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz! Ciąża bardzo Ci służy.
    A sweter wyszedł cudnie! Idealny dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia...
    Sweterek uroczy, w dodatku w jednym z moich ulubionych kolorów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno przekonałam się do szarości. Wcześniej ich unikałam.

      Usuń
  9. Sweterek jest piękny :) Ciąża służy Tobie :) Wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, sweterek świetny (pięknie zmodyfikowałaś to, co Tobie było potrzebne), a zdjęcia to wszystko znakomicie pokazały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek na takiej Modelce jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladnie Ci w takim podkroju szyi :-) Sweterek bardzo udany! Ja bedac w mojej ciazy stwierdzilam, ze okreslenie "stan blogoslawiony" wymyslil jakis facet i to zapewne jakis ksiadz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! I podpisuję się wszystkimi kończynami! Za mydlenie oczu, że w ciąży jest tak super ekstra, powinno lobby ciążowe dostać po uszach. Boleśnie.

      Usuń
  13. Przepiękny sweterek, modelka równie piękna!
    Aż się zastanawiam nad kupnem tej włóczki, albo wzoru po proatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz w zapasach coś odpowiedniego to kupuj wzór, ale jeśli będziesz włóczkę musiała nabyć, to polecam zrobić zakupy u Marzeny.

      Usuń
  14. Kasiu, wyglądasz przecudnie; rozumiem, że niekoniecznie czujesz się tak cały czas ;) ale wiesz - już bliżej, niż dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko 4 miesiące. I jak mi Truscaveczka powtarza: to minie ;)

      Usuń
  15. Śliczny sweterek i pięknie wyglądasz .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten sweterek! Ale Ty wyglądasz naprawdę przepięknie! :) Pozdrawiam i życzę szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny sweterek :-) Świetny kolor i wzór.
    Pięknie wyglądasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz w tym sweterku! Wzór widziałam już u Marzeny, ale u ciebie prezentuje się całkiem inaczej. Jednak gładka włóczka robi swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Zdecydowanie bardziej wolę włóczki gładkie. Nie lubię pracować z wielokolorowymi czy melanżami.

      Usuń