Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 8 września 2014

Poniedziałek

Miałam tydzień destrukcji. Zrobiłam plisę Lukrecji i okazało się, że się faluje. Nie mogło to oznaczać nic innego niż prucie. W tym samym czasie doszłam do wniosku, że Kat będzie bardziej czapkowa niż beretowa, a ja wolę beretową. Też sprułam. Przez jeden dzień musiałam odpocząć od wszystkiego. Odłożyłam moje prujki i zabrałam się za próbkę sweterka, który jest następny w kolejce. Na szczęście włóczka na niego doszła na dniach.
Kolor jest fioletowo-szary.
Na sobotnim spotkaniu robótkowym podjechałam z korpusem Lukrecji. Wczoraj zaczęłam Kat po raz kolejny. A dziś zaczęłam plisę (Kat dalej jest robótką podróżującą w moim ninja woreczki (klik)).

Rudy przeszkadzacz
Liczę, że teraz plisa będzie dobra

Muszę jeszcze pochwalić Tup Tupa. Zamówiłam u niej włóczkę. Niestety okazało się, że moje zamówienie poleciało do kogo innego, a ja dostałam cudze motki. Agnieszka szybko błąd wyłapała (zanim jeszcze zdążyłam paczkę odebrać), i bardzo sprawnie wszystko załatwiła. A ja w ramach przeprosin od niej dostałam upominek. Pełny profesjonalizm! Sklep Magic Loop (klik) mogę polecić z czystym sumieniem, bo nawet pomyłki (które zdarzają się także najlepszym), są rozwiązywane szybko, sprawnie i miło.

Pozdrawiam
Kasia

2 komentarze:

  1. kolory przepiękne sweterków, a z pruciem - prawdziwa dziewiarka pruciem się nie zraża :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto robi ten pruje. Na pewno właśnie tak dochodzi się do perfekcji! Energetyczny kolor Lukrecji świetnie komponuje się z rudym kocurkiem. A próbka, no cóż, zapowiada świetny kolor kolejnego udziergu! Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń