Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 14 września 2014

Zagadka

Zgadnijcie co to:

Dostałam do Pimposhki oczy do zabawek. Będę Juniorowi dłubała potwory: Daphne and Delilah (klik)! Na razie nie będę mu sweterków robić. Dostałam od siostry wszystko, co jej synkowi dłubałam, więc zapas na jakiś czas jest. Jak już Junior podrośnie, wtedy będę myślała nad męskimi kardiganami ;)

A na koniec przytulasek:

4 komentarze:

  1. Jaki piękny koci obwarzanek, taki rumiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie będę te potworki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziergałam te potworki dla mojego Juniora i :kocha: je do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki !! Sama bym je wydziergała ale nie mam komu ich dać. Chyba że zostawię sobie :))))

    OdpowiedzUsuń