Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 12 października 2014

Tangled Hat

Rene zrobiła kolejną cudną czapkę! Jak tylko je zobaczyłam od razu zapragnęłam posiadać takową. Udało mi się dołączyć do testowania wzoru. I tak oto mam moją Tangled Hat.

Wzór: Tangled Hat (klik), Rene
Włóczka: bliżej nieokreślona wełna, odzyskana ze starego swetra
Druty: 3,5mm ściągacz, 5mm warkocze (zmiana drutów podyktowana moim bardzo ciasnym dzierganiem)



Niestety wybór włóczki nie był najszczęśliwszy. Jest dość sztywna, a do tej czapki zdecydowanie lepsza byłaby miękka. Nawet kąpiel w Eucalanie nie dała spektakularnych efektów. Na pewno zrobię jeszcze jedną taką zaplątaną czapę, tylko z czegoś milszego.


11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za owocną współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękmna ta czapa, jako że bardzo lubię warkocze, to baaaardzo mi się podoba :) będzie chyba pasowała do komina z poprzedniego posta

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się taka sztywnawa wersja też podoba :) Jak jeszcze zrobisz mięciutki egzemplarz, to będziesz mogła wybierać stosownie do nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przychylam się do reszty głosów :) Czapka bardzo efektowna. Nie wygląda na sztywną :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor. wspaniały udzierg.Pozdrawiam:) Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu patrzę na Ciebie w tym płaszczu i mi się gorąco robi ;) Co nie zmienia faktu, że czapka jest prześliczna i tworzy z płaszczem fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :-) Wspaniała czapka w cudnym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super czapka:) czy wzór jest też rozpisany po polsku? pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach ma się ukazać polska wersja.

      Usuń
  9. Kasiu, czapka fantastyczna, widzę że zrobiłaś w wersji "beretowej" i wyszła elegancka wersja , akurat do płaszczyka:)))

    OdpowiedzUsuń