Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 2 listopada 2014

W trakcie

Powoli wygrzebuję się z moich projektów. Komin skończyłam, i oddałam. Niestety fotek nie mam jeszcze. 

A kocyk się dłubie i dłubie. Wzór plastra miodu jest wykończający. Krzyżuje się każde, dosłownie każde oczko... A oczek w co 2gim okrążeniu przybywa... Także jest to dość mozolne. Na pocieszenie (samej siebie) powtarzam sobie, że zostało mi 3 rzędy, w których krzyżuje się oczka. A potem z górki: pończoszniczy, francuz i zamykamy oczka!


Oczywiście mam pomocnika ;)

11 komentarzy:

  1. Ja jeszcze czekam na wełenkę, pojawił się lekki problem więc jeszcze poczekam :(. Ale Ty chyba robisz na większej ilości oczek ze względu na grubość włóczki? Ja chyba zrobię mniejszą wersję bo chciałabym bardziej taki do fotelika samochodowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, robię na mniejszych drutach i cieńszą włóczką. Plan mam taki, że robię tak duży kocyk jak mi starczy włóczki. Wolałabym, żeby był większy: taki do wózka, albo do rozłożenia i położenia małego bąka. We wzorze wymiary to 80x80cm. Wydaje się, że mój będzie trochę większy.

      Usuń
  2. Oj to się narobisz, dziewczyno! Ale już nie długo i będzie pięknie. Na pewno, bo kot bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ;) Rudy jest zadowolony z większości robótek. Nawet jak muszę je pruć, więc kiepska z niego wyrocznia ;)

      Usuń
  3. Dasz radę Kasiu! Jak nie Ty, to kto? Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot już czuje, że będzie przyjemnie ciepły, we dwójkę a nawet trójkę dacie radę :)
    Pozytywną energię przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię wplatać wzorki, ale też zawsze czekam na głaski moment. Już bliżej jak dalej, dasz radę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale za to, jak pięknie wzór prezentuje się w robótce :-) I jeszcze tylko chwila moment i skończysz krzyżowanie oczek ;-)
    Piękny kocyk.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomocnik. Będzie piękny kocyk.

    OdpowiedzUsuń