Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 1 stycznia 2015

Prezenty

Poczta Polska się nie popisała. W sumie to niczego innego się po niej nie spodziewałam. Tinki wysłała paczkę dla Juniora 3 listopada i do tej pory nie doszła. Wysłana w tym samym czasie do Pimposhki doszła.

Tinki jest tak wspaniała, że wydziergała Mikołajkowi drugi sweterek. Nadała 26 grudnia a wczoraj miałam paczkę u siebie (chwała kurierom).

Dla każdego coś miłego.
Mikołajek dostał:
przepiękny sweterek z wrabianymi wzorami wydziergany osobiście przez Tinki
Junior będzie najbardziej stylowym chłopczykiem w tej części Europy ;))


ciuszki

i żyrafę Sophie, którą ma każde francuskie dziecko (a teraz i Junior)

Dla mnie (i tatusia) czekoladki.
Na szczęście już jadłam czekoladę i Junior nie dostał wysypki.

A Traktor zawłaszczył pudełko.


12 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty :-)
    Dobrego Roku Wam życzę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty! Wszystkiego co najlepsze dla całej Waszej Trójki na Nowy Rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek odjazdowy!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonne Année 2015 :)))))
    ...jak ja moglam zapomniec o Traktorze?...ale swintuch ze mnie :)
    no zapomnialam o Jegomosciu :)))..dobrze, ze sie pudelkiem pocieszyl :)

    ...ciesze sie, ze drobiazgi sie podobaly :)

    a pierwszej paczki nie moge przebolec, bo byla tam tez czapeczka po moim Mlodym z bip-bipem :)..moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych prezentów.Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tinki jest niesamowita! prezenty cudne! Na Nowy Rok życzę wam wszelakiej pomyślności, miłości i uśmiechu:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty! Wszystkiego najlepszego w 2015 roku dla Ciebie i Twoich dwóch mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty Mikołajek będzie wyglądał w tych ubrankach prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I każde angielskie dziecko też ma taką żyrafę, [jak by nie było innych zabawek?]. Sweterek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycałam się już u Tinki, ale zachwycę się i u Ciebie ;) Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, ze Traktor pudłem się zadowolił, więc każdy coś dostał, ale najbardziej podoba mi się sweterek Mikołajka- uroczy !!!

    OdpowiedzUsuń