Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 24 lutego 2015

Przyjaciele

Przyjaciele to wspaniały wynalazek ;) Dzięki temu oprócz wspaniałych rodzonych sióstr sztuk trzy, mam też kilka sióstr, które sobie sama wybrałam. Niektóre są "realne" a niektóre wirtualne. Jedną z sióstr z wyboru jest Asja.

W zeszłym tygodniu zapukał do mnie kurier z paczką od Asi. A w środku same cudne rzeczy. Dla każdego coś miłego (chociaż nie ma co ukrywać, że ewidentnie adresatem był Junior ;)).

Mama dostała cudne włóczki i list, syn koszulkę i przydasie, a kot oczywiście przygarnął pudełko.

Piękne etui na dodatkowe smoczki, oraz przypięcie smoczka, żeby się nie zgubił. To przypięcie jest takie cwane, że ma "pojemniczek" na silikonową część smoczka.

Włóczka to Uncommon Everyday, marki The Uncommon Thread. 100% merino superwash. Ręcznie farbowana, mięciutka w kolorach: meadowgrass i birthstone. Kolor meadowgrass na zdjęciu od czapy, wyszedł zupełnie żółty, a jest w odcieniach oliwkowych.

Toma teraz matka zagwozdkę co dziergać ;)

Asiu, jeszcze raz pięknie dziękuję :*:*

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty:) Etui na smoczki jest przepiękne :0
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu czuję się wielce wyróżniona! Ale mie popisałam się szczególnie, bo zapomniałam w tych wszystkich podarkach o Tatusiu! :((( wybaczcie mi :((
    Mam nadzieję, że niebawem wyczarujesz coś cudnego z tych niteczek! :))
    Uściski serdeczne zwłaszcza dla Męża Twojego! :) :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo nie!!!! Ten Pod jest świetny, nie wiedziałam, że takie są :( zamówiłam, mam nadzieję, że dojdzie przed wyjazdem. Klips jest super, już o nim pisałam, aczkolwiek ten ochraniacz na silikonową część smoczka ciągle gubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. p.s. a w ogóle to bardzo zazdroszczę Ci prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolorki jak krokusy na wiosennej łące - szal, chusta, lekki sweterek - dasz radę, dziergaj, będzie na pewno fajne, czekam na cd! Pozdrawiam cieplutko, Krista

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenty :) Mnie najbardziej podobają się te włóczkowe ale dla synunia też są i piękne i przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, piękny zestawik do Ciebie trafił.Ciekawe co wydziergasz. Bardzo mi się podobają mi się Twoje śmietankowe warkoczyki z poprzedniego postu. Pięknie pasują do młodej Mamy na spacerki z Juniorem! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń