Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 28 kwietnia 2015

Kooperacja

Znacie piękne dzianiny Ani z Dzianina Studio (klik)? Ja niezmiennie się zachwycam pięknymi wykonaniami i aranżacją zdjęć. Miałam okazję poznać Anię osobiście na spotkaniu w marcu w MagicLoopie.

Wtedy zapytałam się czy mogę zmałpować chustę, którą pokazała na początku marca (klik). I dostałam pozwolenie!

Chustę również, na tym samym spotkaniu, mogłam obejrzeć na Pimposhce.

Po powrocie do domu poprosiłam Anię o pomoc w wydzierganiu chusty, a ona zaproponowała mi test wzoru.

Tak stałam się właścicielką przepięknej chusty Simply Stripes.

Wzór: Simply Stripes (klik)
Włóczka: Uncommon Everyday, w kolorach: Birthstone i Meadowgrass
Druty: 3,25mm
Modyfikacje:
- ominęłam pasek z drugiego kontrastowego koloru
(niezamierzone):
- skończyła mi się fioletowa włóczka zanim skończyłam ostatni szeroki pasek, więc zostawiłam pojedynczy
- gdybym miała ją robić ponownie, to zamieniłabym kolory miejscami
- nie mam miejsca na blokowanie chust, więc tylko uprana i wysuszona.

Ten projekt sam się nasunął na druty. Od kiedy dostałam od Asji paczkę z cudnościami, myślałam, co zrobić z tej włóczki. Przeglądałam Ravelry w tą i nazad  i jakoś nic mi nie pasowało. Plan był prosty, żeby wykorzystać oba kolory. Aż tu nagle chusta autorstwa Ani walnęła mnie po oczach ;) I wiedziałam, że to to!

Włóczka jest absolutnie genialna. Super miękka, delikatna, niegryząca. Co chwilę Asi pisała jak mnie zachwyca. Przerabianie jej było czystą przyjemnością. Kolory są delikatnie melanżowe, co w tym projekcie nie jest wadą (kto mnie zna, ten wie, że wolę włóczki jednokolorowe). Dziękuję Asiu raz jeszcze za motki!

W wyzwaniu Maknety: 15 projektów w 2015 zaliczam punkt 7.

Zestawienie kolorystyczne jest jak dla mnie nietypowe, dzięki żółtemu motkowi. Pewnie sama bym nie połączyła tak kolorów. Asja zrobiła to za mnie ;)

Chusta to kooperacja: wzoru Aniu, włóczki od Asji i mojego dłubania.

Pozdrawiam Was serdecznie
Kasia

13 komentarzy:

  1. Prześliczna chusta!!! Zestaw kolorystyczny absolutnie bezbłędny! Też taką chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób koniecznie! Super się dzierga.

      Usuń
    2. Wzór kupiony :) Włóczka jest! Zabieram się do pracy, jak tylko zamknę oczka aktualnego projektu :D

      Usuń
  2. Super - a kolory takie, jak trzeba - fiolet świetnie podkreśla błękit Twoich oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu kooperacja z Tobą to sama radość! Piękne kolory, wspaniałe wykonanie i doskonała modelka - jestem absolutnie zachwycona!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest cudowna a dobór kolorów idealny! Wyglądasz w niej cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorów, a wykonanie doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu zachwycająca!!! I jak cudnie te dwa kolory w zespół podkreślają błękit Twoich oczek! Fantastycznie wyglądasz! Czas przekonać się do takiej złocistej żółci! Ach jak pięknie! I brawa dla Ani za kolejny cudownie skomponowany must have każdej dziewiarki! :))
    Uściski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała chusta :-) Jest po prostu piękna, a kolory idealne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna chusta, a połączenie kolorów idealne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta. W ogóle piękne prace, będę tutaj częściej zaglądać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci ta kooperacja wyszła!!! I kolory świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak kooperacja.Efekt bardzo zadowalający i piękny!Pozdrawiam majowo!

    OdpowiedzUsuń