Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Street Chic

Znów z Anią barter uskuteczniłyśmy. Ja jej sweter zrobiłam a ona mi obrus haftuje.

Włóczkę kupiłyśmy jeszcze w sierpniu, zaczęłam pod koniec września. Ale nie szło mi za bardzo. Potem się rozpakowałam i nie szło mi jeszcze bardziej. Aż pod koniec kwietnia się wzięłam spięłam i zrobiłam co było trzeba.


Wzór: Street chic Asji (klik)
Włóczka: Holst Samarkand, 4 całe i trochę piątego (na rozmiar 36/38)
Druty: 3mm

 Detale:
Dekolt

Podpis

Wykończenie rękawa

Guziczek

Postanowiłam ten projekt podczepić pod wyzwania na 2015 rok jako punkt 1. Nie zaczęłam go, co prawda, przed 2014 rokiem, ale nie mam takiej robótki. Dlatego Street Chic będzie jako zaczęty przed styczniem 2015.

PS. Jeszcze jeden zaległy post i będę na bieżąco!

7 komentarzy:

  1. Kasia świetnie Ci wyszedł ten Street Chic :) Utrafiłaś idealnie z rozmiarem i kolorem.
    Ja do swojej wersji podchodziłam dwa razy i nic z tego nie wyszło :( Ale...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały sweterek :-) Śliczne kolory i piękny wzór.
    Doskonale wygląda w nim właścicielka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy!!! Wspaniały kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę przepiękny! swietna macie umowę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Majstersztyk! Kolejny z resztą :) a tak w ogóle to straszliwie mi się podoba akcja wymieniania się dziełami rąk! Mam nadzieję, że Ania jak na skrzydłach dokończy swoje hafty z myślą o Tobie i niebawem wszyscy je zobaczymy! :D
    buziakuję :*

    OdpowiedzUsuń