Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 27 sierpnia 2015

Przytulanki

Teściowa mojej najmłodszej siostry jest Belgijką i też robótkuje. Ania powiedziała jej, że robię na drutach i prowadzę bloga. Anne-Michelle sprezentowała mi uroczą książkę: Doudous animaux (Pluszowe zwierzaki).

La belle-mère de ma plus jeune soeur est belge et tricote. Ania lui a dit que c'est mon passe-temps et que je tiens un blog. Anne-Michelle m'a offert un superbe livre : Doudous animaux.


 Książka podzielona jest na 5 części:
zwierzaki z I-cordu
Zwierzaki

Przyjaciele

Szalone pluszaki

Breloczki

Zabawki szalenie mi się podobają, więc nie zostało mi nic innego jak nauczyć się francuskiego ;) O opisach jeszcze nic nie mogę powiedzieć, bo nic nie próbowałam dziergać. Zacznę chyba od breloczków, bo moja Wieża Eiffla, która miałam do tej pory połamała nogi ;)

J'aime beaucoup ces jouets, maintenant il ne me reste plus qu'à apprendre le français ;). Pour l'instant je ne peux rien dire sur les modèles car je ne les ai pas encore essayés. Je pense commencer par des porte-clefs, car la tour Eiffel que j'avais jusqu'à présent, s'est cassée la figure ;)

Anne-Michelle, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za prezent.

Anne-Michelle, encore un grand merci.

Tłumaczenie niezastąpiona Tinki, dziękuję :] 

5 komentarzy:

  1. Książka zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała książka - cudowny prezent otrzymałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło matko! Mało z krzesła nie spadłam jak zobaczyłam 'Twój' Francuski. Brawo Tinki! A książka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastapiona, zastapiona☺...jeszcze wale byki jak 102 ☺....nie wiem, czy mi zycia starczy na opanowanie tego pieknego jezyka ☺

    OdpowiedzUsuń