Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 6 grudnia 2015

Mały terrorysta

Żyję, żyję ;) i nawet dziergam. Mam spore zaległości w pokazywaniu moich udziergów, ale nie będę chronologiczna.

Skończyłam Kaskaderski sweterek, ale okazał się totalną klapą. Nie mam już serca do tej włóczki. Jeszcze wykorzystam ten wzór ażuru, bo jest prosty ale efektowny. Ale sam sweterek oddam koleżance, bo podobała jej się włóczka. Ona go zutylizuje i zrobi co zechce.

Za to mogę mogę się pochwalić kompletem dla Mikołajka. Zaczęło się od czapki, którą widziałam na Ravelry, ale nie miałam wzoru. Nie wydawała się trudna, więc postanowiłam sama improwizować. Zaczynałam kilka razy, bo to za mało oczek, to za dużo. Aż w końcu trafiłam idealnie. U mnie sówka jest trochę mniejsza.

A do kompletu machnęłam ocieplacz zamiast szalika.

Czapka:
Wzór: Chouette
Druty: 5mm
Włóczka: Baby Merino drops przerabiana podwójnie

Ocieplacz:
Wzór: Neckwarmer Drops
Druty: 4,5mm, 3,5mm
Włóczka: j.w.

Na modelu też są.

Niech Was nie zwiedzie żałosna minka. To był przemyślany atak terrorystyczny na matkę, żeby oddała niemowlakowi aparat.

Wstrętna matka nie dała aparatu obślinić.

A za chwilę już spokój. I bez czapki...

W spacerowych okolicznościach przyrody.
Do pokazania mam jeszcze całe zastępy potworów. A na drutach niemowlakowy sweterek.

8 komentarzy:

  1. Ha ha minka genialna!!! (a my od dziś mamy ósmy ząb! Elka jak zwykle pozazdrościła Mikołajowi!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik :) W modelu to się normalnie zakochać idzie ;) Uroczy maluch :)
    Korci mnie ta sowa od dłuższego już czasu ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplecik,a model- uroczy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, hi... ciocia dobrze zna elektronicznych terrorystów ;))) że też Mikołajek już dorósł do tego wieku .
    Cudnie wygląda w kompleciku, jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sówka jest zajefajna a na modelu to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplet - piękna sówka na czapce :-)
    Faktycznie... zła matka... ;-) Ślicznego masz modela :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny komplecik dla młodego, charakternego człowieka :)

    OdpowiedzUsuń