Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 14 lutego 2016

Błyskawiczna czapka

W piątek wieczorem zadzwoniła moja przyjaciółka, że będzie w Białymstoku i że się do nas wybiera. G. miała w styczniu urodziny, a ja zbierałam się jak pies do jeża do prezentu. Ale jak już zapowiedziała się na niedzielę to wiedziałam, że muszę się streszczać. W piątek wieczorem przygotowałam włóczkę i druty. A w sobotę zabrałam cały przygotowany ekwipunek na spotkanie robótkowe, gdzie zaczęłam dzierganie. Kończyłam w nocy, potem szybka kąpiel w Eucalanie i suszenie na kaloryferze. Rano pochowałam nitki, przyszyłam łapkę i zapakowałam.

Wzór: Castiel
Włóczka: Lanagold
Druty: 4,5mm ściągacz, 5mm ażur.



Wzór jest bardzo prosty i wdzięczny. Trochę zmodyfikowałam całość. Po ściągaczu dodałam 1oczko co 10oczek (w części między ażurem). Zamiast typowej krasnalki zrobiłam coś a'la beret. Bardzo mi się podoba ta czapka i sobie też taką planuję.

Aktualnie na drutach zielona sukienka. Przerabiam Elfią kieckę, bo nie czułam się w niej dobrze. Teraz będzie prosto, od góry, delikatnie taliowana, rękawy 3/4 i golf kominowy. Miałam gigantyczny dylemat jak wykończyć dół: ściągacz czy turned hem. W końcu stanęło jednak na turned hem. Przód już się moczy, a tył właśnie kończy. Także już z górki ;)

A jako bonus niemiłosiernie ubrudzony mały potwór jako breloczek.

PS. Zdałam egzamin na prawo jazdy.

21 komentarzy:

  1. Świetna czapka, piękny kolor. Solenizantka na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo owocne to spotkanie robótkowe :) Ja niestety podczas spotkań robótkowych nie mogę się skupić na dzierganiu , bo skupiam się na inspirowaniu ;)
    Gratulacje z okazji zdanego egzaminu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna czapka.
    PS. Gdzie można kupić takie śliczne znaczki z napisem handmade?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tutaj kupiłam zawieszki: http://jolinka.pl/zawieszki/1686-zawieszka-lapka-handmade-w-kolorze-srebrnym-12x12mm-1929.html?search_query=zawieszka&results=59

      Usuń
  4. gratuluję :) też jestem ciekawa gdzie takie łapki można zakupić, mam nadzieję że koleżanka była zadowolona z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo to gratulacje :) Witaj w gronie kierowców. A czapka jest cudna! i kolor i wzór. Czy ty kupujesz te wzory czy podpatrujesz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre podpatruję, inne kupuję, czasem dostanę w prezencie.

      Usuń
  6. Nooo to gratulacje :) Witaj w gronie kierowców. A czapka jest cudna! i kolor i wzór. Czy ty kupujesz te wzory czy podpatrujesz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pi pierwsze gratuluję :) no i życzę zawsze prostych szerokich dróg :)
    Czapa świetna, ładniejsza niż oryginał.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała czapka!!!! Ekspresowa robota, widziałam jak ją zaczynałaś a tu proszę już gotowa :D super dodatek w postaci tej zawieszki-rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elfia sukienka była boska. Byłam nią zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z całego serca gratuluję :-) Życzę Ci szerokiej drogi i gumowych drzew ;-)
    Czapka wspaniała ! Mnie również bardzo się podoba Twoja wersja :-)
    Brelok cudny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super czapa! Bardzo mi się podoba jej kolor. A potwór pilnujący kluczy jest nie z tej ziemi! Uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czapka! Ale potworek podbił moje serce :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!
    Czapka śliczna, też lubię takie beretowe.
    Ciekawa jestem sukienki. Co to jest turned hem?zresztą sobie wygoogluję...
    Potworek sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!
    Czapka śliczna, też lubię takie beretowe.
    Ciekawa jestem sukienki. Co to jest turned hem?zresztą sobie wygoogluję...
    Potworek sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. szybki Lopez z Ciebie, w sobotę nabierałaś oczka a tu trach już :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny berecik! Ciekawe jak będzie wyglądała elfia suknia. Kolorek git! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę Ci podziękować za (nieświadomy) namiar na sklep jolinka.pl. Zamówiłam łapki i serduszka, następnego dnia przesyłka była u mnie a zamówione przedmioty są cudne! Śledzę też twego bloga i podziwiam. Pozdrawiam Ciebie i rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się kolor tej czapki podoba - i ciekawa jestem jak na głowie się prezentuje. No i ta łapka :)
    Gartuluję prawka!!

    OdpowiedzUsuń