Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 19 marca 2016

mini KAL

Bardzo dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem. Rzadko odpisuję, bo raczej na telefonie sprawdzam internet.

Jak już pisałam na naszych białostockich spotkaniach zmówiłyśmy się na wspólne dzierganie Still Light Tunic. Dołączyła do nas Wiola z dwiema koleżankami z Suwałk. Wyszedł nam KAL podlaski ;) Jeśli chcecie do nas dołączyć, to serdecznie zapraszam na naszą grupę na fb: KAL Still Light Tunic (klik). Grupa jest zamknięta, posty widać dopiero po dołączeniu do grupy.

Wystartowałyśmy tydzień temu. Plan: reglan. Już drugi dziergam. Miałam do wyboru druty 3,25 i 3,5mm. Wybrałam mniejszy rozmiar, co okazało się niezbyt trafionym pomysłem. Sprułam wszystko do ściągacza, którego nie chciało mi się pruć.

Wydawało mi się, że reglan wyjdzie za krótki a rękawy za wąskie. Zrobiłam dodatkowe powtórzenie dodawania oczek, ale tylko na rękawach. Nie chciało mi się znów pruć, ale mogłam wcześniej skończyć dodawanie oczek na przodzie i tyle. Korpus dość szeroki wyszedł, a wersje  dopasowane w biuście podobają mi się bardziej. Dlatego kolejną modyfikacją było delikatne odejmowanie oczek oraz wydłużenie części zanim zacznę dodawać oczka na kieszonkę.

Znalazłam nawet idealny guziczek w zapasach i przydasiach. Ominie mnie wędrówka do pasmanterii.

Włóczka to wygrana u Pimposhki kilka lat temu BLF farbowana ręcznie przez Gosię. Od razu jak tylko zobaczyłam nici, to wiedziałam, co z nich będzie. Realizacja mi się tylko obsunęła w czasie ;)

Młody śpi, małżonek w szkole, matka ma trochę czasu dla siebie, więc lecę dziergać.
Pozdrawiam Was weekendowo.

K.

5 komentarzy:

  1. Wzór kupiłam już daaaawno temu, ale jestam tak tępa jeśli chodzi o angielskie opisy, że chyba na wzdychaniu poprzestanę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, dołącz do nas na Facebooku. Pomożemy ze wzorem :₩

      Usuń
    2. Dziewczyny, ja chętnie z Wami bym dziergała, ale nie ma mnie na F. A angielskiego też nie znam...

      Usuń
  2. Aaa..Kasiu, chyba kupię w końcu wzór. Jak nie wydziergam teraz, to będzie "na zaś" ;) Kusicielko Ty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, jak już uda się nam skończyć, to liczę, bardzo liczę na jakieś wspólne grupowe zdjęcie:) Na razie mamy wiele ciekawych "wydarzeń" okołodrutowych związanych z tym projektem, aż boję się ostatecznej przymiarki, zważając na technikę w której dziergam:)) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń