Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 2 czerwca 2016

Ośmiorniczki dla wcześniaków

Słyszałyście już o tej akcji? Jeśli nie, to koniecznie zajrzyjcie na fb (klik).

Ja własnie z facebooka się dowiedziałam o tej wspaniałej inicjatywie. A potem napisała do mnie Agnieszka i po krótkiej wymanie maili zaproponowała testowanie wzoru na wersję drutową, świeżutko przetłumaczoną na polski. Cel szlachetny, jak mogłam więc odmówić?



2 komentarze:

  1. Kasiu, koniecznie podziel się z nami druciarską wersją ośmiorniczek. Nasza grupa też się dołączy. Szydełkowej też nie mamy, a kilka osób by chętnie wyplotło. Nie szczegónie jestem facebookowa, ale akcja super i dołączymy.Jak możesz proszę o maila(gabidrut@gmail.com), albo o link gdzie szukać.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio natknęłam się na tę akcję, myślę, ze również dołączę :) Świetna inicjatywa

    OdpowiedzUsuń