Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 5 listopada 2016

Light trails

Mam w końcu coś do pokazania.

Skończyłam Light Trails. To już drugi. Pierwszy oddałam, bo źle się czułam w takim rudym kolorze. Ten jest w moim ukochanym fiolecie. Włóczka leżała kilka lat w zapasach. Aż się doczekała odpowiedniego wzoru.

Wzór: Light Trails
Włóczka: Baby Alpaka Silk 5 motków, na rozmiar najmniejszy. Próbką w ogóle się nie przejmowałam
Druty: 3,5mm
Mąż jak zwykle rozśmiesza




Łapka kupiona u Jolinki

Zbliżenie na warkocze
Miałam tylko 5 motków i bałam się, że zabraknie na rękawy. Na szczęście są takiej długości jak chciałam a włóczki kilka metrów zostało. Na upartego to mogłabym spruć ściągacze i dorobić po 2-3 rzędy ale już mi się nie chce.

Zrobiłam jedno więcej dodawanie na dekolt i jedno więcej spuszczanie oczek w korpusie. Wyszedł mi z mniejszym "zapasem" ale taki był zamiar.

Bardzo lubię Baby Alpakę Silk Dropsa. Mam z niej Stormwind i spisuje się świetnie. 

13 komentarzy:

  1. Twój kolor, Twój rozmiar - bardzo udany sweter. Z gatunku tych, które stanowią świetne uzasadnienie sensu naszego hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bardzo mi się podoba ten wzór, liczę że kiedyś zrobię go i ja

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor i fason pasują do Ciebie idealnie. Fajnie Ci w tym sweterku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, dlaczego nigdy jeszcze Ci tego nie powiedziałam, ale uwielbiam patrzeć na Twoją dzianinę. Dziergasz tak precyzyjnie, to wszystko jest takie równiutkie i nieskazitelne niemal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbi, to dla mnie wielki zaszczyt, że tak doceniasz moje robótki.

      Usuń
  5. Świetna rzecz: mięciuteńka, ciepluteńka i na dokładkę śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, faktycznie fiolet to Twój kolor. Bardzo starannie wykonany, super wyglądasz. Pozdrawiam Kasiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, i bardzo ładny dekolt. Dobrze w nim wyglądasz. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń