Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 6 grudnia 2016

Melanie

Jak tylko na Fb zobaczyłam Marzeny Melanie to zapragnęłam taki posiadać. Odezwałam się do niej i okazało się, że mogę być testerką. Ucieszyłam się ogromnie i od razu poleciałam do pudełka z zapasami. Od razu zdecydowałam się na Baby Alpacę Silk w kolorze jasnoszarofioletowym. A potem dobrałam do niej drugą nitkę: Kid Silk Dropsa w kolorze perłowo szarym.

Wzór: Melanie (klik)
Włóczka: Baby Alpaca Silk Drops 215g, Kid Silk Drops 90g
Druty: 4,5mm, 4mm

Wzór jest idealny. Cudne wykończenie, piękne połączenie dwóch nitek. Prostota i minimalizm.







Muszę przyznać, że uwielbiam Baby Alpacę Silk. To moja ulubiona włóczka. Jest ciepła, lekka, lejąca się, dobrze się nosi i przyzwoicie zachowuje. No i ma zadowalającą cenę ;)

17 komentarzy:

  1. Pięknie wykonana bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzeczka:) Posta, elegancka i bardzo ładna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, bardzo fajny kolor dla tej bluzeczki. Prostota jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. minimalizm i ekskluzywnosc w jednym. Niby zwyklaczek, ale niezwykle elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Cię w takich pudrowych odcieniach. I też jestem fanką Baby Alpaca Silk, wyjątkowo miła i wdzięczna podczas dziergania, przyjazna także w trakcie noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wypatrzyłaś ten sweterek i go zrobiłaś, bo wyglądasz w nim świetnie. Dobrze Ci w tym kolorze a fason przy Twojej figurze jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka, bardzo ładnie w niej wyglądasz☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ci w tym fasonie i kolorze!!!! To sweter wymyślony specjalnie dla ciebie. Nie wiem jak Marzena to zrobiła, ale tworząc ten projekt na pewno myślała o tobie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, wyszedł perfekcyjny. Naprawdę! Wszystko to co w Melanie lubię najbardziej. Puchatość, formę i odpowiednio układający się kołnierz. Dziękuję Ci! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie w nim wyglądasz! Nie dziwię się, że tak Ci się spodobał, ja też właśnie skończyłam swój i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo do ciebie pasuje ten fason no i kolor;) Pięknie w nim wyglądasz;)
    ja chyba muszę sięgnąć po tą alpakę - wprawdzie raz z niej robiłam ale też zrobiła na mnie dobre wrażenie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest idealny! :) masz zupełnie inna palete barw niż ja, i zawsze jestem pdowójne zachwycona, jak Tobie ładnie w takich kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie w nim wyglądasz, taki elegancki kobiecy klasyk

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia, piękny sweterek, ale jaki maiłby być, skoro Ty go zrobiłaś? Jesteś perfekcyjna :)
    A to chyba musisz zmienić
    "Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu."
    Data mi się nie zgadza:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń