Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 28 stycznia 2017

Hurtowo dzieciowo

W dalszym ciągu mam zaległości w pokazywaniu moich udziergów. Co prawda na horyzoncie już widać bieżące robótki.

Postanowiłam dziecięce wyroby hurtowo pokazać, bo generalnie to niczym się nie różnią prócz rozmiaru.

Trzy sowie czapki. Z czego zdjęcia mam dwóch.

Wzór: inspirowany Chouette (klik)
Druty: 5mm
Włóczka: Baby Merino Drops- dziergana podwójnie
Jedna w rozmiarze ok 4-6 miesięcy, druga na 1-3 miesiące a trzecia na roczniaka wyrośniętego.

Oraz dwie pary rękawiczek.
Zdjęcie Pimposhki
Wzór: Heart Strings Mittens (klik)
Druty: 3,0mm oraz 2,75mm
Włóczka: Arwetta Classic Filcolana

Mikołajkowe rękawiczki są podwójne: wierzch w paseczki a środek gładki. Wewnętrzna rękawiczka zrobiona na 2,75mm w całość, zewnętrzna ściagacz na 2,75, reszta na 3,0mm. Czubek dłoni i kciuka połączyłam ze sobą, żeby przy zdejmowaniu się nie rozdwajały. Sznureczek robiłam szydełkiem zwykły łańcuszek.

Elli rękawiczki są pojedyncze, w paseczki, tylko kolory odwrócone i bez sznurka.
Zdjęcie Pimposhki
Ściągacz zrobiłam dłuższy niż we wzorze i spokojnie mogłam go jeszcze wydłużyć. Rękawiczki świetnie się spisują nawet przy pogodzie - 20st. Dziecko bardzo skutecznie egzekwuje codzienny spacerek i saneczki. Mały amator sportów zimowych ;)

Sukcesywnie pozbywam się zapasów. Zużyłam Baby Merino co do metra a Arwetty zostało mi 2 motki (z 6).

5 komentarzy:

  1. Czapeczki są śliczne, wyjątkowe, piękne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podwójne rękawiczki ? Super pomysł ! A i sznureczek się przyda dla bardzo, bardzo ale to bardzo dorosłych . Śliczne kolory. Sowien czapeczki - ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mini-robótki! Świetny pomysł z podwójnymi rękawiczkami!na pewno są cieplutkie.
    Pozdrawiam serdecznie! !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rękawiczki na sznurku.... wspomnienie dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówki są bajeczne, a rękawiczki przypomniały mi też dzieciństwo - wyglądają na wyjątkowo cieplutkie i milusie :)

    OdpowiedzUsuń