Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 21 kwietnia 2017

Sukienka dla leniwca- opis

Update: nowy link! Poprawiłam kilka informacji

Jak obiecałam, coś na wzór instrukcji, ale bez dokładnego opisu.

Dla przypomnienia:
włóczka: Alpaca Drops, zużycie prawie 8 motków
rozmiar: góra oversize, a dół 34
druty: 3,5mm

Przed rozpoczęciem projektu zrobiłam mały rekonesans. Wzorowałam się na Paris Sweater (klik) oraz Belle Pullover (klik) oraz zdjęciu sukienki, które mnie zainspirowało.

Tutaj wzór do pobrania (klik).

Czy to co napisałam na sens?

Tutoriale do provisional cast on i kitcherena na samym dole bloga w Technikach.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki! Te niebieskie kreski to otwory na ręce i głowę? Czyli jedno ramię ma 53, a drugie 57 cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno tutaj mówić o konkretnych ramionach. Kilka cm w tę lub we wtę nie robi różnicy.

      Usuń
  3. Bardzo dziękuj jako super leniwiec zerżnę żywcem !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za opis wykonania tej przepięknej sukienki. Coś czuję, że z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka! Pomysł fantastyczny, a wykonanie jeszcze lepsze:)Gratuluję Kasiu! Fajnie, że w dzianinie da się wyjść poza schematy i stworzyć coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam na fejsie, że z chęcią coś takiego zrobię :) A że i ja za chwilę będę miała zbędny wałeczek, to Twój projekt będzie jak znalazł! Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wzór :)

    OdpowiedzUsuń