Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 19 kwietnia 2017

Sukienka dla leniwca*

Jakiś czas temu znalazłam na Pinterest (klik)** sukienkę, która mi się bardzo spodobała.
(klik)
Prawie od razu kupiłam na nią włóczkę, tylko musiała odleżeć w kolejce. Aż przyszedł czas, że wszystko pokończyłam i spokojnie mogłam się zabrać z moją sukienkę.

Dziergałam długo, ok 8 tygodni, z przebojami. Nabierałam oczka 3 albo 4 razy, potem na część spódnicową też nabierałam 3x a na koniec musiałam skrócić o 40 rzędów!
Przed Wielkanocą udał mi się ją skończyć!

Wzór: z głowy- notatki się robią, jak obiecałam
Włóczka: Alpaca Drops, kolor granatowy, motków prawie 8
Druty: 3,5mm
foto W.Zalewski
foto W.Zalewski
O tyle miejsca na brzuch (foto W.Zalewski)  
foto W.Zalewski
Jak widać moja sukienka trochę się różni od oryginału. Przede wszystkim część nadupna jest bardziej obcisła i dłuższa. A drugie nie ma rękawów. Nie mogłam się zdecydować a dziewczyny z Dzianej Bandy poradziły rękawów nie wstawiać. Jak zmienię zdanie, to włóczki jeszcze mam ;)

K.

PS  Pinterest służy mi na olbrzymią kopalnię inspiracji. Mam już w kolejce kolejne swetry tam znalezione.
PPS Coś na kształt wzoru będzie, tylko muszę wszystko pomierzyć.

* Po ciąży został mi wałeczek, który siłą woli nie zniknie, a ćwiczyć nie zamierzam ;) (do zdjęć wciągam brzuch, i ustawiam się tak, żeby nic nie było widać)
** nie ponoszę odpowiedzialności za godziny spędzone na oglądaniu zdjęć ;)

24 komentarze:

  1. Kasiu, świetnie Ci w tej sukience! Fason i kolor bardzo Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetna!!! z niecierpliwością czekam na wzór:)
    i - gdzie ten wałeczek?? muszę iść po lupę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajeprzepiękna. No nie mogę się napatrzec

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, wiedziałam, że coś mi ten Twój projekt przypominał. Tę samą grafikę zapisałam sobie w kolejce "to do" (ale nie dobrnę do tego i za 2 lata chyba :-P Natomiast Twoja interpetacja, dorobienie tego wąskiego dołu, to było genialne posunięcie, bo jest sexy, ale wygodnie. I jako matka Dzianej Bandy się bardzo cieszę, że mieliśmy maleńki udział w procesie twórczym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już oglądając na Dzianej Bandzie byłam zachwycona. Teraz twój projekt powalił mnie na kolana. To jest fason, który uwielbiam, który chowa co ma schować, który daje dużo swobody. Świetna sukienka!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja wersja podoba mi się bardzo! Świetnie to rozpracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna �� dużo bardziej mi się podoba niż orginalna. Taka bardziej wysmakowana.i kolor cudowny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj!!! Cudeńko! Widziałam na Dzianej Bandzie zajawkę i zakochałam się, a teraz, to odfrunęłam!!! Tez taką chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja bez rękawów jest duuużo lepsza:) I bardzo dobrze w niej wyglądasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie razem wyglądacie:) serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna jest i w "Moim" kolorze jedynym , słusznym :)Już mam parę sukienek z takiego lub podobnego wykroju, ale z materiału. Najwyższy czas wydziergać taką z włóczki, bo uwielbiam ten fason, mimo iż noszę rozmiar 46 :C Tym bardziej czekam z niecierpliwością na opisy, choć będę musiała je dostosować do Moich "rubensowskich kształtów" :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam,że jesteś zdolniacha! Super kieckę machnęłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz w tej kiecce rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow.Piękna sukienka a Ty wyglądasz odlotowo.Warto było dziergać takie cudo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka i jaka praktyczna ;-) Dużo jedzenia się zmieści :-) Lubię takie, mam kilka dresowych, ale może pokuszę się na dzierganą... kto wie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cacuśna, wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem Twoja sukienka 100 razy fajniejsza od oryginału. Oryginalny projekt kompletnie nie w moim guście, natomiast Twoja sukienka bardzo mi się podoba :) Wyglądasz w niej świetnie, zgrabnie , no super po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udany projekt :)) Uważam, że powinnaś spisać wzór, wszak różni się od wzoru inspirującego i to bardzo - to praktycznie nowy projekt, nazwać po swojemu i jeśli masz zamiar go udostępnić to jako rzecz własną :)
    Bardzo wam razem dobrze a do tego te cudnie pasujące buty - no rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to niechcący. Pożyczone na czas sesji od żony fotografa, na polecenie fotografa ;)

      Usuń
  19. piękna sukienka, ale niestety nie dla każdego a już na pewno nie dla leniwca ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, fantastycznie, rewelacyjnie i bardzo elegancko wygladasz!!!!Z niecierpliwością czekam na wskazówki, bo chętnie sobie taka wydziergam. Pozdrawiam pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie piękne - i sukienka i modelka :) Szczerze i całkowicie pozytywnie zazdroszczę talentu oraz figury! :):):)

    OdpowiedzUsuń